Stallparty

Slänger in ett random inlägg mellan bildbomben på Neptun och mig ;)

Det är såhär att jag ska börja med att ha partyn i form av Tupperware fast i detta fall ska ja sälja häst- och ryttarsaker! Kul va?! :)
Det är precis som andra partyn, Ni bokar genom mig (datum, tid och plats), sen kommer jag hem till er och berättar lite om företaget och sen får ni klämma o känna på sakerna jag har med mig! Just nu väntar jag på mitt första paket, så förhoppningsvis får jag det i början på nästa vecka nån gång :) Så ja längtar, jag vill ha det nu så ja kan komma igång! :D
 
Så nu gott folk skulle det va hur kul som helst om ni drog ihop ett gäng, o sen hör ni av er till mig, antingen via mailen eller mobilen! Och då bestämmer vi datum, tid och plats vi ska vara! Samma sak gäller om ni har frågor om Stallparty, maila eller PMa på Facebook! :)
[email protected]
Vill ni nå mig på mobilen så kan ni PMa mig på facebook, vill inte lämna ut det här.
 
Mer info finner ni på facebook.com/stallparty
 
Jag hoppas vi ses!
 
- Lovisa
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0