...

Hej allesammans.. jag är verkligen jättedålig på att uppdatera.. men jag får inte mkt kommentarer heller, så det blir ju lite tråkigt :/

Jaa.. Jag kan börja med hästeriet :)
Med Joyan går det väl bra, men ja känner att det står still just för tillfället :( Hon biter sig fast i bettet i vänster varv även om jag värmer upp lång tid i skritt å lösgörande.. Skitjobbigt.. funderar på att ta ut en massör, om det är nån muskel eller liten låsning nånstans.. Hoppas inte det <3
Annars tuffar det på, vi kör knappt nåt galopparbete alls nu.. det får bli mer i snön sen ;)

Här hemma är det faktiskt mkt tal om hus nu! Både Jonas å ja är sugna på att slippa detta spring upp för alla trappor och det lilla utrymmet.. Har hittat några hus som vi är lite sugna på, men vi kikar vidare ;)
Mamma och jag tänkte förresten åka och titta på ett hus här i Kga på Fredag eftersom Jonas jobbar till fyra, men jag har fått förhinder, plus att jag tror det huset är lite för dyrt för oss så som planerna har ändrats :)

Och kissarna växer så det nakar! Nu har den ena iallafall lärt sig hoppa upp på bänken.. Haha jösses va fort tiden går ;) <3 Ska ta lite kort på dom nån dag, om de är lite lugnare då :)

Förresten, det är nog inte många som vet att jag älskar att pyssla i trädgården ;) Det är så rogivande ärligt talat!
Så nu idag har jag nattat bärplantorna och gräslöken inför vintern med ett lager matjord och löv ovanpå så det är varmt och skönt åt dom tills våren kommer igen :D Mysigt!

Har även nåt till er:



Hihi!! ;D
Mitt förhinder kanske.. eller..?

- Lovisa


Kommentarer
Postat av: Nathalie Busk

Sikken snygging! :D

2011-10-27 @ 10:41:05
URL: http://dressyrvi.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ett väldigt bra förhinder i så fall :)

2011-10-27 @ 20:20:27
URL: http://jennycarlen.blogg.se/
Postat av: Lovisa - Bloggägaren

Svar till Nathalie; Ja eller hur :D



Svar till Jenny; Hihi!! ;)

2011-10-27 @ 21:14:28
URL: http://nikonda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0