4 Januari - 2010

Yes det första inlägget år 2010 :D Tjoho! hehe ;)

Jag lovade Emma att ja skulle skriva ett inlägg efter att hon hjälpt mig lite med en bild ;) hehe.. fast ja tänkte faktiskt skriva igår men ja orka bara inte :/

Aja.. Va ärre som har hänt sen sist då?
Jo det har varit Julafton, tänka sig, i år igen? :O det är inte klokt, haha! ne skojja bara ;) Ne men seriöst alltså.. Jag fick presentkort av svärmor och älskling på Bokia som jag har köpt en bok för som heter "Utbildning av den unga hästen".. Och den är faktiskt väldigt nyttig :) Väldigt intressant! (Y)

Sen fick ja lite choklad och så fick Kim å ja en skitsnygg lampa av hans mamma, även presentkort på Onoff, så nu blirre att inhandla en ny DVD eftersom den andra skiter sig hela tiden :S Sen fick vi lite annat smått och gott :)

På nyår va vi hemma eftersom Eros är skotträdd :( Han springer runt och stressar upp sig som bara den så man tror han ska få en hjärtattack vilken sekund som helst :( Men som tur va så fick vi ett par lugnande tabletter av en kompis till fsmiljen som fick ge sin hund det.. och det hjälpte faktiskt :) underbart! nu behöver han inte behöva stressa upp sig i onödan :) <3

Sen har det inte hänt så mkt mer.. Jag har jobbat ganska mkt i December, och det är tur det för den 20:e Januari ska ja köra halkan! :D Snart är det över.. Och nu ska ja bara ta mig i kragen och börja plugga teori, som är det rooligaste som finns, eller Inte :S Men men vill ja ha körkort så ska ja fan plugga också ;) hehe!
Det ska bli så jävla skönt sen när ja får det.. då slipper ja tjata på folk att dom ska hämta mig eller att Kim skjutsar mig, utan då kan ja göra allt ja vill i lugn och ro utan att bli stressad över att nån annan får lida för min del :) <3

På hästfronten har det inte hänt mkt nu på nån vecka eller två.. det har varit så jäävla kallt så det varken går eller är kul att hålla på med dom :/ han får till och med gå med två täcken nu för att tillslut så smäller det så ärre uppe i kanske -26 C igen.. Men vi har iaf fått tid att gosa ;) <3
Jag hade tänkt börja rida lite smått snart :) Så han får börja tänka lite.. Det behövs inte mkt för att han ska bli trött kan ja lova ;) Hehe sötis <3

Det blev ett litet inlägg iaf :) härligt! Nu ska ja nog lägga in lite bilder på Bdb ;)
Och en sak är säker! Jag LÄNGTAR till sommaren! :D

Ojojoj, ja glömde skriva en sak som Ämma kom och sa till om.. Fy på mig :( Som ni ser så är min blogg omgjord :) Av självaste Ämma som gjorde den åt mig, du är guld värd tjejen, tack! :D <3

Tjing
!

- Lovisa

~ Fisen <3 ~


Kommentarer
Postat av: ämma

du har ju fått en ny design också ;)

2010-01-04 @ 20:43:37
URL: http://nikoba.blogg.se/
Postat av: Åsa

MEN Lovisa, den boken har ju jag, den kunde du ha lånat så länge du ville annars:P men de kanske är bra å ha en egen med! bloggen är fin!

2010-01-05 @ 14:42:37
URL: http://asabostrom.blogg.se/
Postat av: cindy

Fin bloggen vart!!

Men nu tycker ja vi gör upp en deal här att vi ska skriva VARJE dag:P Tycker du inte de??

hehe Puss<3

2010-01-07 @ 02:49:54
URL: http://cindyirvins.blogg.se/
Postat av: Alex

Fiin blogg!=)



Åh! Får jag oxå vara med på dealen att skriva varje dag?!

PUSS på dejj gumman!<3

2010-01-11 @ 21:02:51
URL: http://alexandraflink.blogg.se/
Postat av: Alex

Fiin blogg!=)



Åh! Får jag oxå vara med på dealen om att skriva varje dag?!



PUSS på dejj gumman!<3

2010-01-11 @ 21:06:32
URL: http://alexandraflink.blogg.se/
Postat av: hanna och helen

kolla in våran crazy blogg full av roliga videoklipp (från oss såklart), tävlingar, smarta tips & annat kul.



ha en bra helg! :)

2010-01-15 @ 19:08:27
URL: http://helenihanni.blogg.se/
Postat av: h

fin blogg!"

2010-01-15 @ 19:08:42
URL: http://rothis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0