1/9

Yes då var det ännu en ny dag :)

Jobbade från 7 till 12 typ.. försov mig imorse men det gick bra iaf ;) Sen skjutsade Alex hem mig, och där blev det till att ta det lugnt en stund för att sen åka in till Kga med Kim och Robert för att handla lite tills imorron :) Då är det ju älsklingens stora dag! ;D <3 Så då kommer det folk hit :) kul! Vi brukar aldrig ha det här :/ ingen vill ju komma..

Glömde nästan! Karin ringde förut å pratade lite om att sälja Mary Kay produkter å ja vet inte om jag vill börja med det :D verkar väldigt kul iaf! :) Hon kommer hit nästa tisdag och demonstrerar, nån som vill va med? :) Max 5 tjejer ska vi va..

Har precis ätit jättegod mat som Kim tillagade :) Ris med tikka masala, mumma!
Nu tänker jag lägga upp lite bilder ifrån mässan i helgen :) Sen blir det att åka hem till mamma en sväng för att hämta lite trasor mm. för att kunna städa lite här tills imorron :)

Hade bäst!
Pusss

- Lovisa

~ Fiin! ~


Kommentarer
Postat av: åsa

ska du börja sälja marykay menar du ? :D

2009-09-01 @ 18:35:39
URL: http://asabostrom.blogg.se/
Postat av: ämma

var jättefina bilder från mässan du la upp på bdb. aldrig vart på en reptilmässa :(

2009-09-06 @ 11:02:31
URL: http://nikoba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0