28/10

Dags att uppdatera lite då :)

Det har inte hänt så mkt, mer än att man kan säga att Neptun är fullt ridbar nu :) Madde longerade honom inte först utan idag hoppade hon upp direkt :) Så nu är hennes jobb färdigt! Han är så duktig, och han har dessutom blivit mkt gladare nu :) det är jättekul att se! Efter Madde hade ridit honom så fick jag rida honom :) Han är helt underbar! Man behöver knappt ta i honom, men det behövs dock myycket ben på'n xD Verkligen underbar!
Sen är han så go för han är inte rädd för ett skit (iaf inte där ute)! Han bara traskar på där med örona framåt :D så söt!
Sen red jag Scarlett igår också och det gick sådär.. väldigt hispig, för ett badkar och lite annat ;) hehe söt <3

Idag åkte Madde å ja in till Kaias Hästsport i Kumla så hon fick köpa sina saker tills hon åker :) Det fanns mkt saker man vill ha ;) Och Neptun blev av med kulorna idag också :) kanske lika bra det.. Så nu är han en Det ;) hehe!
Och jag hade körlektion :) den tredje.. och det gick jättebra! Så det går framåt med det också :D Snart så!

Hmm.. Finns det nåt mer att skriva?.. Ja ska jobba imorron, å nu ska ja ta mig ett bad :D

Hade bäst!

- Lovisa

~ Neptun & Jag ~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0