24/11

Nu varre ett tag sen ja bloggade, men ja har inte riktigt tid och ork längre :/ tyvärr.. men ja skriver när ja skriver ;)

Rider väldigt mkt nu :) skoj skoj, och det går framåt! :)
Ska börja komma igång med Neptun också snart är de tänkt.. han har gått å blivit tjock xD Haha! Så det blir att ligga i! ;)


Sen har jag ju även fyllt år! Och idag fick ja en lite försenad present.. En Mini-fotostudio! :D Jag är skitnöjd! Äntligen kan ja fota mina små älsklingar ;) <3
Nu fattas det bara 2 objektiv, ett stativ å sen en väska till de också xD haha!


Jag har även börjat jobba lite kvällar nu så det är gött :) Lite pengar är aldrig fel (Y)

Och på lördag blirre förhoppningsvis Ullared med Älskling å svärmor :D Gött! Så man kan inhandla julklappar å nödvändiga saker :)

Det blev lite smått å gott ;)
Och nu blirre teve å sen sova!

- Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0