16/11

NU NI!! :D Nu var det verkligen lääängesen jag bloggade.. sorry :/

Men det har inte hänt så jättemkt men lite iaf ;)

Jag har ridit ganska mkt nu och det går bättre och bättre tycker jag :) Scarlett är verkligen en helmysig pålle när man lär känna henne ;) <3

Var även ute hos Neptun här för några dagar sen å han har verkligen blivit annorlunda :) Helt lugn å värsta go! <3
Och såret läker jättefint :) (Y)

I lördags va jag, Kim å Lottiz till Norrköping Expo för reptilmässa :) Skitkul som vanligt! Sålde inte många ödlor men en iaf, sen var det några bokningar som blev hämtade också :) Nu ärre ingen mässa förrän i Januari :( Längtar redan kan ja säga!!
Sen kommer vi kanske få tillökning i familjen (A) haha! ;)

Igår dessutom så hade jag min första hudvårdsklass!! :D IIIH! Det gick verkligen skitbra! Sålde för ganska mkt så jag är helnöjd :) Sen hade jag ju kunder som gjorde att klassen blev lättare att hålla.. Tack så mkt hörreni, det hjälpte verkligen! ;)
Ni som inte hängt med så har jag nämligen börjat jobba med Mary Kay, ett kosmetik- och hudvårdsföretag som har hållt på sen 1963 :) Och jag garanterar, det är Superbra produkter! Ni ångrar er inte!

Hör gärna av er om det verkar intressant :)




Idag har jag dessutom haft körlektion, och nu har jag kommit en bradig bit på väg :) Gött att körkortet snart är avklarat (Y) Man blir inte så beroende av andra då :)

Och nyligen så kom mamma, ja å Kim hem efter att ha jobbat lite :) Städade nere på Järnverket.. Och det gick prima!

Hehe det blev lite jag skrev iaf, haha! xD
Men nu ska ja se på Ullared ;D
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0