3/5

Som vanligt orkade ja inte skriva nåt inlägg igår men nu ska ni får läsa :)

2/5

Idag vakna ja ganska tidigt så ja gick upp å plocka lite å sen vid 12.30 kom Alex å hämta mig så åkte vi upp å red :) Som vanligt gick det superbra och idag menar ja att det gick superbra! Ja kunde korta traven skitmkt när vi red :D faan alltså va ja älskar den hästen! <3 Jag rös i hela kroppen ;D Det gick ju heller inte dåligt för Semlan å Alex så de får också en stor stjärna :D <3 Sen när jag kom hem så slappa jag mest å lite senare tog ja en promenad med Eros, Johanna och Molly :)



Sen idag då så gick jag upp vid 9.30 för att gå ut och pyssla lite i rabbatten som vi håller på att få bort :) orka knappt göta nåt men lite blev det :) Sen stack jag upp å duscha å sen åkte ja å Kim hem till mor å far för att äta middag.. Min morfar och hans fru kom så vi fick också komma å äta lite gott ;) Sen efter det så ringde ja Alex, men det blev tyvärr ingen ridning för mig idag för Troy och Odinn skulle flyttas till sitt bete så han fick vila idag :) Istället följde jag med och tog kort när Alex red Sequel :) Först skulle vi rida på banan men där hade Madde träning så vi fortsatte upp till Gryten där Alex träna vattenträning med Sequel, det gick skitbra! Så duktiga så <3

Vi red hem å sen åkte vi hem å kolla på lite hästgrejer på Hööks å Börjes :) *planerar* hehe! Just det! Chili har börjat ömsa skinn nu så han har ett färgglatt huvud :D hihi! Ja skulle mata honom förut för att se om han va hungrig, så Alex fick se en syrsa bli till kvällsmat ;D hehe!
Imorron blirre Marieberg med Alex för ja ska handla Studentklänning :) (Y)


Gonatt allihopa, nu ska ja mysa med min älskling <3

- Lovisa

~ Alex & Sequel Guess xx ~


Kommentarer
Postat av: Alex

Åhh, får jag o Sequel oxå en stor stjärna!! Hihi, va gulligt!

Han gick skitsnyggt när du samlade honom!=)



Stackars liten krake att bli mat! Kommer drömma mardrömmar jue, o han svalde den HEL!=O USCH!



Ska bli riktigt kul imorrn!<3 PUSS

2009-05-03 @ 23:33:17
Postat av: Alex

AHH!!! STARTA PANIKEN (De finns inga påsar!!!)

Haha, näe, men Lovisa!!! Jag kan inte kommentera på den 6/5!!! IHHH!!xD



Hihi, men fina kort iaf! Måste verkligen få korten nån dag!=)

Gick ju skitabra när du red Quellan oxå!<3 PUSS

2009-05-07 @ 23:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0