21/5

Nu har ja inte skrivit på ett par dar igen men det har inte hänt nåt speciellt förutom idag :)
Jag följde med Alex när hon skulle träna terräng i Trossnäs :) Det var verkligen skitfint, och så jäkla bra underlag! :) Verkligen perfekt för hästarna att galloppa på.. Både Semlis å Alex va jätteduktiga idag ;D Nästan inga problem alls, iaf inge larv av Sequel :) Och efter träningen kom en tjej fram till mig å fråga om jag hade tagit kort på dom, å sen fråga hon om hon fick köpa de bilderna av mig :D Värsta gött! Ja blev helt chockad för hon är den första som frågar det :) Så nu gäller det att göra dom fina å sen sätta ett rimligt pris på dom.. Men jag vet inte vad? :/

Sen åkte vi hemåt å stanna på Mc'die och åt.. Åker vidare hemåt, lastar av Sequel å åker sen hem hit till mig för att vi skulle lägga över bilderna till datorn å sen till ett USB så Alex fick dom :)
Då ringer Alex mobil å då ärre en från Mc'donalds i Våxnäs som ringer och säger att Alex har glömt sin plånbok där!! Så det va bara å åka till Karlstad igen xD HAHA!! Lyckat! Men vi hade skoj idag :D Eller hur gumman? :)

Har lagt ut lite terrängbilder på min bdb som ni gärna får kommentera ;)

Nu ska ja soova! Är helt slut efter idag ju ;D
Pusss

- Lovisa

~ Alex å Sequel ~



Kommentarer
Postat av: Ämma

förlåt att jag inte kommententerat på bdb, bara tjuvkikat! asfina! kommentarer kommer :D

2009-05-22 @ 18:11:41
URL: http://nikoba.blogg.se/
Postat av: Ämma

vi ska lägga nya stenplattor och fixa lite ;)

2009-05-22 @ 23:32:09
URL: http://nikoba.blogg.se/
Postat av: Alex

HAHA!! Liite klantigt av mejj!!



Ja vi hade super skojjigt!!

Tack för att du följde me!<33



PUSS

2009-05-23 @ 19:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0