18/5

Tjolahopp! :D

Nu är ja här igen :) Saknat mig? tänkte väl de ;) hehe.. jaa ja skrev ju som vanligt inget igår men det hände inget särskilt så de finns inge å skriva :)
Idag har jag varit på alerten ska ni veta.. jag vakna imorse.. åt lite å sen damma ja hela lägenheten å skura toaletten, de ni! :D I'm back! hehe.. Senare på eftermiddan åkte Kim å ja med Chili till mamma för Kim ska jobba resterande av veckan å ja vägrar verkligen att sova själv här :S usch.. läskigt ju ;) Förresten så har ja en nyhet, nej de har ja inte, för jag har två! Den första är att Chili är ingen han, utan det är en hon! :D blev helt paff efter att uppfödaren berätta de.. honor är ju oftast mer spralliga och ovilliga men hon är verkligen helt cool :D Och hon växer så det knakar! slänger upp en bild så ni får se :)

~ Visst är hon fiin? :D ~



~ Hennes nuvarande terrarium, hon ska få ett större snart :) ~



Den andra nyheten är att ja har sökt jobb i Karlstad.. Hööks ska ju öppna där i Augusti :D iiih! hoppas verkligen de blir nåt, skulle verkligen va skoj :) Allt tack vare Alex ;D <3

Efter hon hade åkt så satte Kim och jag oss i soffan å kolla film :) Å nu blirre sängen ;)

Goodnight!
- Lovisa



Kommentarer
Postat av: ämma

oj vad "hon" växer :D så himla fin alltså ^^

va ska hööks starta upp där ? :D lätt att vi måste åka dit :D

2009-05-19 @ 14:02:09
URL: http://nikoba.blogg.se/
Postat av: Alex

Haha, herreguud va konstigt att börja sejj hon till..."honom"? Haha!xD Men hon e såå söt så!

Hoppas de blir nått me jobbet! Skulle ju va askul ju! O du skulle verkligen passa att stå i affär tror jag! Sötis Lovisa<33

2009-05-20 @ 15:14:19
Postat av: Anders

Så söt!

2009-05-24 @ 19:53:08
URL: http://zebben.eak.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0