11/12

Herregud va tiden går :S Swisch så är veckan över.. Jösses..

Aja, har jobbat ganska mkt denna vecka :) Idag blev ja inringd vid 9 imorse.. Alex-plutta hade gått och sjuka ner sig :/ Usch.. krya på dig! <3

På ridfronten händer det lite mer nu :) Har börjat longera Neptun i pessoan igen och det går superbra ;) Tror det är detta han behöver för att bli trött, för han är underbar att ha å göra med sen efteråt.. hehe, han är inte lika mkt uppe i taket menar ja nu ;) Gosiponni! <3 Längtar tills ja kan sätta mig upp på honom å börja mitt lilla projekt :) Kul de ska bli! Och det ska definitivt bli kul att äntligen få planera året med en häst! Träningar å sånt :) Det kommer bli super det här tror ja (Y)
Är osäker på vilken tränare ja ska välja bara :/ Men det kommer det också!

Ja just det! Har glömt skriva också att jag kom in på skolan i Dingle! :D Men ja vet inte hur ja ska göra.. visst det är på distans men sen då, det är en bradig bit att åka när ja väl ska dit :/ Så det lutar nog åt att ja tackar nej tyvärr..

Håller ju också på med körkortet, och sist nu ja körde så fick jag tvärnita på grusväg, och på asfalten, IIIH! gud vilken adrenalinkick det gav! :D Haha! Det va verkligen skitkul! Å sen i slutet så sa körläraren att om 3-4 lektioner så ska vi planera in halkan :D Gud så skönt!! Snart dags att börja läsa lite teori så man klarar provet också ;) hehe..

Nee nu ska ja ta å lägga huvudet på kudden ;)
Har morronen i stallet imorrn.. Och på förmiddan-eftermiddan där nånstans så kommer Ann hit, med familj och ska kika på hur Neptun har det :) men vi får se, för bror min är sjuk <3

Sov gott!
Nassi nassi! :*

Kommentarer
Postat av: Åsa

men de är väl bara å prova sig fram när de gäller tränare, å välja sen :)

2009-12-12 @ 10:12:10
URL: http://asabostrom.blogg.se/
Postat av: Jenny

Det är typ att räkna matte, "om man har så och så mycket av ett läkemedel och patienten ska ha den dosen, hur mycket ska man ge" och sånt. Man får inte ens ha ett litet slarvfel så jag är glad att jag klarade den :)

Det är aldrig kul med för mkt att göra, det ska vara lagom :P

2009-12-12 @ 20:40:40
URL: http://jennycarlen.blogg.se/
Postat av: Alex

Nu e ja bra igen!!

DE e verkligen så himla roligt att de går framåt med Neptun! Och du e jätte duktig med honom!=) puss

2009-12-13 @ 13:01:21
Postat av: Jenny

Ja visst är det :)

2009-12-13 @ 20:37:11
URL: http://jennycarlen.blogg.se/
Postat av: ämma

Tack för att du kommenterar min blogg gumman. är urdålig på att skriva tillbaka men ska banne mig bättra mig! <3

Så himla glad för din skulle angående neptun! Hoppas verkligen jag får komma ut och hälsa på. :D <3



kraaam

2009-12-17 @ 18:17:14
URL: http://nikoba.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja usch, gjorde första vurpan utanför universitetet i går :P

Ja, filmen var faktiskt bra :)

2009-12-17 @ 20:50:30
URL: http://jennycarlen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Smart och smart, jag vet faktiskt inte :P

2009-12-19 @ 20:29:42
URL: http://jennycarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0