5/8

Hejsan allihopa! Saknat mig? :) tänkte väl det ;) hehe.. Ja har inte skrivit på några dar nu pga att det har blivit lite sent ja har kommit hem på kvällarna osv.. men nu ska ni få läsa :)

3/8
Jobbade idag å lite senare på kvällen va ja med Alex till stallet :) de va ett tag sen! <3 Och på köpet fick ja inviga mina nya ridstövlar ;D Wiie! de va verkligen supersköna  :D ett stort + till dom!
Vi red iaf till banan å dressyra lite där :) de gick verkligen inte bra i början men i slutet gick det lite bättre x) hehe.. Sen kom Cindy dit å Alex å Cindy böt häst så de red varandras pållar och Alex fick en liten tillbakablick av vad hon å Sequel gått igenom tror ja :) Hoppas Gala verkligen ger sig med de där jävligheterna :/ Det ser inte speciellt roligt ut när hon håller på..

4/8
Försov mig idag :( Vaknade klockan  som jag normalt böjar å flög up ur sängen.. Stressade ner till jobbet där alla satt så ja va där till halv 8 iaf så de va lugnt :) När det va frukost så kunde ja inte ens få i mig en macka :( mådde illa så ort ja tog en tugga.. Antagligen för att ja stressade så imorse.. usch! Aja efter frukosten åkte ja iaf hem å la mig å som i 1 ½ timme å efter det så mådde ja mkt bättre :D

Cindy ringde mig å berättade hur det hade gått på dressyrträningen å det va inga roliga ord att höra :( usch, hoppas det ordnar sig gumman <3 Jag förstår dig fullt ut..

Senare på kvällen åkte Kim till Kumla för att han ka måla klart sin morbrors hus i veckan å så åkte ja till mamma så ja ska va här tills han kommer hem.. Det är väldigt skönt att va för mig själv ibland eftersom ja får lite mer tid för mig själv då :)




Idag har ja iaf jobbat till klockan 13.30 å efter de åkte ja å mamma, ja å Marie och uträttade lite ärenden så nu är det gjort :) Har förresten bestämt tapet till köket i nya lägenheten redan :D det kommer bli snyggt!
Sen har vi varit till Kristinehamn å hämtat luftavfuktaren som kom igår :) När ja kom hem dammsög ja poolen å nu sitter ja här :) Tänkte gå ut en sväng för det är så varmt ute nu , gött! Så ska de va!

Hade bäst allihop!
Pusss

-
Lovisa

Kommentarer
Postat av: Ciindy

Ja de e inge kul:( <33

Men nu så har ja tagit nya andetag efter en dag med Madde hehe:)Så nu ska allt bli bra men det får ta sin tid.



Haha fegt av dig att inte erkänna att du var ju faktiskt o smugglade sprit på bolaget i k-hamn.. tss...



Haha;) Pusssssss<33

2009-08-05 @ 21:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0