12/8

Blev inget bloggande för mig igår pga att jag var helt slut, det är jag nu med men än ska vi inte soova :) hehe.. Har inte hänt så mkt förrutom att jag fick ett samtal av lilla Elin förut oc hon fråga om jag ville hjälpa till med hennes häst nu när hon börjar skolan igen :D skoj! <3
Så imorron ska ja följa med henne upp å rida lite :) Äntligen!! Fan va ja har saknat det! ;D
Nu ska ja ta och vila å titta lite på TV hade ja tänkt, ska nämligen jobba om en timme igen :)

Förresten, jag slänger in en bild så får ni se hur datorn ser ut :)

Hade bäst!
Pusss

- Lovisa

Fin va? ;)


Kommentarer
Postat av: Emma Härenstam

åh! va betalade du för den?

2009-08-12 @ 21:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0