10/8

I helgen har jag inte varit hemma, kanske ni har märkt :) Jag och Kim åkte till Mariedamm i fredags, till hans pappa å firat hans 60- åriga födelsedag! :) Även mamma, pappa å Robert va med en stund på lördagen :) verkligen kul att de kunde komma å hälsa på! :D <3

Kvällen blev nykter för min del iaf ;) Kim blev lite dragen men han va jätteduktig å hjälpte mig ute i baren där jag agerade bartender till klockan halv två på natten ;D var en aning trötta båda två när vi gick å la oss å på Söndagen vaknade vi klockan 12.30!!! :O Shit alltså! Sen va den dagen borta ;) hjälpte till å städa överallt å det va precis som ingen hade varit där när det va klart ;D niice!

Vi åkte iaf hem igårkväll å de blev tidigt i säng för oss båda eftersom vi har jobbat idag :) duktiga vi <3

Vill ni veta en rooolig sak? ;) det vet ja att ni vill.. Ja, älskling å bror ska nämligen in till Maxi i Kristinehamn så ja får köpa mig en Mini-pc!! :D Wiiie! Den är verkligen billig å den skulle ju va perfekt till mig ;D hihi!

Nu ska va åka för älskling kom nu ;D
Pusss

- Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0