Bloggtorka..

Då var vi inne på året 2013, jösses va tiden går!
Har haft bloggtorka o sen har jag inte orkat bloggat nåt den senaste tiden.. Vet inte va ja ska skriva om ;)
 
Men igår va ja o Sanna ner till ridhuset med båda hästarna o körde ett pass.. Sanna lullade mest runt pga att hon började bli sjuk, stackren :( så jag fick äran o ge Timber ett rejält pass! :) o Jävlar va fin han va! Ojojoj! Så himla fin, o nu behövde ja inte ens driva i galoppen, såå skönt! Annars bryter han av så fort det blir för jobbigt, men inte nu :D Wiie, så ja va himlans nöjd igår! Men det fick jag äta upp idag, jag är möör ;) hehe så går det när man har haft en bulle i ugnen o sen inte kommit igång med träningen efter förlossningen :D Hehe, men det är en skön känsla när det verkligen känns att man har tränat!
Idag åkte ja upp o fixade allt i stallet åt Sanna så hon fick vila upp sig lite, o mycket riktigt, nu på kvällskvisten fick jag ett sms "Rida imorron? jag känner mig bättre :)".. Se va lite kan göra mycket, haha! ;) Så det blir att åka upp o rida runt 10 imorron, gytt!
 
Anledningen till att jag inte orkar blogga är alla tankar som virvlar runt i huvet på mig, herregud! Det är så jobbigt.. orkar inte med dom..
Men som en klok liten människa sa till mig, när man nått botten så kan det bara bli bättre <3
Hon har rätt, fast så känns det inte nu, just nu känns det som botten inte är nådd ännu, tyvärr :( usch..

När ska man ha nån tur i livet..?
 
- Lovisa
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Katja

<3

Svar: <3
nikonda.blogg.se

2013-01-05 @ 22:46:40
URL: http://www.katjaiijolainen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0