13 April 2013

Hej allihop!
Imorse hade ja morronen i stallet, o det slutade med att ja storstädade både stall o sadelkammare :) Det blev så fint så!
Haha när ja släppte ut hästarna förresten, så var det ju vitt ute igen, o fyy va läskigt det va tyckte både Chero o Timber, så jävla töntiga! Haha! Dom tycker inte om när det rasar snö från tak o träd så de har ståt längs ner i hagen precis hela dagen.. Men är dom så löjliga så får dom väl stå där ;)
Tog tempen på Timber imorse också, o han hade ingen feber, skönt! Men han fick stå idag iallafall eftersom ja städade, o sen blev ja så jävla trött :)

Jag har nyligen satt mig i soffan efter att ha tagit isär både Cheros o Timbers träns, gjort rent alla delar, smörjt in rikligt med bivax(!) o sen satt ihop allt.. Det behövdes kan ja lova! ;) Men nu skiner tränsen iallafall..
Imorron ska ja till ridhuset igen med Timber för o se om det va just en släng av en dålig dagsform han hade sist, eller om han är piggare imorron :) Till sällskap kommer ja ha grannen Therese o hennes kritvita islänning Kristall, så jäkla söt o jämt cool! :) kul att lära känna lite nytt folk också!

Nu ska ja äta upp min chokladkaka o sen ska ja soova, är helt slut..
Måste ta lite foton märker jag, rätt trist med ett inlägg utan bild ;)
Gonatt!
- Lovisa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker att du ska ta bort kommentaren du skrivit på Catrins FB. Jag går varken på droger lr är psyksjuk. och ge fan i att skriva om mina barn! Du vet inte ett skit vad som hänt o inte så lägg dig inte i ..

2013-04-14 @ 21:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0