Nya tag!

Hej på er!
Nu är det ett bra tag sen jag bloggade, och mycket har att göra att jag tappade orken efter jag var tvungen att ta bort min älskade hund Eros..
Så därför har jag inte varit aktiv. Men nu ska ja försöka ta igen det med några långa inlägg istället..
Jag lovade er ett inlägg om Neptun för ett tag sen, och det ska ni få :) Sen ska ja även lägga in ett minnesinlägg till min lilla kotte som fick somna in den 26 April i år <3
Och sen har jag ju även gått och blivit mamma, så det ska det också komma in ett inlägg om :)

Håll ut! De kommer upp snart! ;)

- Lovisa

Kommentarer
Postat av: Cindy

Kul att du kommit igång med bloggen igen, eller ja, kommit igång, kul att du är på G!;) Jag är skitsugen jag med, kanske ska klämma in ett inlägg så man kommer igång igen:)

Svar: Jaa, jag kände att det måste hända nåt med den nu! :)Jamen det tycker jag! :D
nikonda.blogg.se

2012-09-19 @ 10:11:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0