Den 26 april 2012

Detta inlägg är tillägnat den bästa hund som existerat på denna jord, det kommer aldrig finnas någon annan hund som kommer kunna ersätta honom, aldrig. Vi hade ett band till varandra som inte går att beskriva. Det var perfekt. Just så jag ville ha det med en hund i livet. Helt perfekt.
Vi var ett team verkligen, och visst, det tog 3 år innan det funkade fullt ut med oss två, men det blev vi tillslut. Han följde mig var jag än gick, jag kunde ha honom lös exakt var som helst, och det var bara Mig han såg, bara mig, ingen annan.. Han har lärt mig så mycket genom åren, och det kommer jag ha med mig så länge jag lever.
Åh va jag saknar honom, det skär i mig när jag tänker på denna dag han fick somna in, det gör så ont! En av de värsta dagar i mitt liv :'( ♥

Jag vet att han har det bra där han är nu, men saknaden gör så ont, fruktansvärt ont. Och det kommer det alltid göra.. Han var mitt liv, mitt allt ♥
 
Dessa bilder är från tiden vi hade tillsammans, från början till slut..
 

 
 
 
Jag kommer aldrig glömma dig Eros, du finns med mig vareviga dag, och du kommer alltid promenera bredvid mig när jag är ute och går, och det kommer alltid vara vi!
Jag älskar dig nu och föralltid bebis
 
 
I miss you
Miss you so bad
I don't forget you
Oh it's so sad

I hope you can hear me
I remember it clearly

The day you slipped away
Was the day I found it won't be the same
Oh

I didn't get around to kiss you
Goodbye on the hand
I wish that I could see you again
I know that I can't, oooh

I've had my wake up
Won't you wake up
I keep asking why?
(I keep asking why)
And I can't take it
It wasn't fake, it
It happened you passed by

Now you're gone, now you're gone
There you go, there you go
Somewhere I can't bring you back
Now you're gone, now you're gone
There you go, there you go
Somewhere you're not coming back

The day you slipped away
Was the day I found it won't be the same
Oh
The day you slipped away
Was the day I found it won't be the same
Oh
 
I miss you..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0