Härlig dag!

Idag klev jag upp med tuppen för att åka upp till stallet.
Jag red Chero idag o Sanna red sin bäbis Timber :)
Det blev ett pass i ridhuset och det gick verkligen skitbra! Första gången jag red Chero så jag hade inte höga förväntningar. Men han blev så avslappnad o fin efter en stund in i passet, jag blir så nöjd! :) Eftersom han inte riktigt är igång fullt ut så dröjde det inte länge förrän han blev svettig, hehe ;)
Så när vi va färdiga så skrittade vi hemåt, nöjda, på två trötta o svettiga pållar :)
 
När jag ska rida så har jag väldigt positivt tänk, jag har absolut inga förväntningar, utan är ute efter att ha kul och att hitta en bra connection mellan mig och hästen, och det får ta den tid det tar. Jag har inte bråttom :) Men det blir oftast så jäkla bra i slutändan tycker jag! Både känslan och helheten :)
 
När jag kom hem blev det lite mer packande inför flytten som bär av nästa vecka, tänk, om ca en vecka har vi flyttat in i våran nya lya! Jösses va tiden går fort ;)
 
En perfekt dag, me like! ♥
 
 
~ Macahans Cherokee aka Chero ~
 
- Lovisa
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0