Den 11 Oktober 2012

Denna dag har gått fort!
Imorse klev ja upp halv sju för att fixa iordning inför att åka till mor o lämna av Ronja medans jag drog till stallet o red Timber, en helt Underbar morgon kan ja lova! Solen värmde väldigt gott, inte ett moln på himlen, o pållen var glad :) Kan inte bli en bättre ridtur!
Sen när jag släppt ut honom i hagen så fick jag ett ryck o började städa stallet, haha! Men jag blev nöjd o det blev så fint så! ;)
 
Efter stallet bar det av hem till mor igen för o duscha en snabbis o sen åka hem till Sanna för att skriva kontrakt inför den 4:e Februari, för då blir ja fodervärd på Timber! Wiie, det ska bli så kul! :D
För att göra en historia kort:
Sanna, som är ägare på Timber, ska åka utomlands den 4:e Februari, o då behövde hon nån som tog hand om Timber åt henne så länge som hon är borta. Då såg jag möjligheten att testa på hästlivet under tiden jag har en liten o ta hand om, se om det skulle funka med en pålle i familjen :) och hittills har det funkar väldigt bra, även om jag bara ridit 1-2 ggr i veckan :)
Men iallafall.. Då kontaktade jag Sanna o skrev lite om mig själv, o erfarenheter jag hade i hästlivet, sen bestämde vi en dag o tid ja skulle provrida och det gick jättebra, så nu har vi skrivit fodervärdskontrakt från och med nästa år :)

Tyvärr hann jag inte lägga in bilderna på Timber innan jag la Ronja, kabeln ligger nämligen inne i sovrummet.. men men slänger in dom imorron ;)
 
Nu ska ja se klart på Fråga Olle o sen ska ja sova tror ja.. Haha ibland blir man faktiskt lite rädd ju, fan vilket folk det finns, men det är så kul o kolla på det, och ja, jag är väl lite pervers, haha! xD
 
Gonatt allihop! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0