God fortsättning!

Och hoppas ni allihop hade en superbra Julafton med massa paket! :) Själv fick jag ett enda, och den va till både Jonas o mig, den va ifrån Matilda, min brors tjej :) den va såå fin! Det var ett hjärta o sen kunde man sätta ett ljus framför. Sen var det med en ängel i trä som det stod, Änglar finns, du är aldrig ensam.. Så himla fint, Tack gumman! <3
Min Jul var inte den bästa, men mysig..Men det är barnens dag, inte vi vuxnas..
Ronja fick lite paket iaf o de va jättefina allihop! :) Även lite pengar till hennes sparande, så det va jättebra! Nu ska vi bara skaffa ett konto till henne o sätta in pengarna där :)
 
Jag har grubblat på en grej.. jag läser en del hästbloggar där folk tävlar, utbildar och utvecklas med sina hästar..
Jag har ju en dröm (kanske lite för stor dröm).. Men det är just att äga en gård, ta hem hästar för tillridning o sen sälja vidare.. Men jag har kommit underfund med att jag aldrig kommer kunna göra det.. Aldrig.
Och jaa jag vet att jag inte ska sluta drömma, men det är nog dags för det nu :) Jag kommer aldrig bli nog så duktig och få så stort självförtroende så ja kan ta mig an hästar o sen sälja dom vidare o veta, att det är Min förtjänst att de va så fina när dom åkte.. Jag tror inte det, tyvärr..
 
Men som Tur är, så har jag flera drömmar! ;) så än är jag inte idélös..
Men ja måste ta reda på lite mer om dom för att veta om det är något för mig :)
 
Nog om detta.. Nu ska ja se på tv o sen blir det bingen!
Gonatt!
 
- Lovisa
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0