Blä..

Idag finns det inte mkt att skriva om.. Tänkte bara få ur mig lite skräp, dock vet jag inte om det får mig på bättre humör, men ja försöker..
Natten till idag har varit ett helvete rent ut sagt! Vaknade vid 4 när Jonas kom hem efter sitt nattskift, och då vaknade såklart bebis och börja leva loppan, kul, not. Sen låg jag vaken till åtta, halv nio och då gav jag upp och klev ur sängen.
Jag kan komma o låta väldigt egoistisk och gnällig då och då nu under graviditeten, ursäkta! Men ni får nog stå ut med det.. Mitt tålamod är inte på topp denna tid tyvärr..

Jag vet att jag har valt att bli gravid o det är väldigt spännande och jättekul! Men, nu börjar jag tycka det är jobbigt vissa stunder faktiskt :(
Jag får inte en blund på nätterna pga nästäpan, jag tycker det är tungt att andas, och sen att jag är så klumpig och måste ha ont.. känner mig helt oanvändbar :( Och jag har ju allti varit i farten och alltid haft nåt å göra, och helt plötsligt kan ja inte göra det för att jag är begränsad i tillståndet jag är i..
Ja, jag vet att det inte kommer bli bättre med sömnen sen när bebis kommer, det vet ja redan. Men nu är det Nuet jag syftar på..

Denna dag har jag varit utanför dörren en endaste ynka gång, och det var när vi skulle och handla.. Allt tack vare alla dessa trappor, och för att jag inte kan göra så mkt eftersom jag får så ont efter en stund, så ja brukar undvika att springa för mkt i dessa trappor :(
Näe gud va ja klagar, men jag måste. Känner mig ledsen och deppig så ja går väl in i en svacka inom kort också.. fyfan va ja hatart..
Sen har jag även ångest över att jag snart kommer gå hem från jobbet, och då får alla andra slita därnere på jobbet.. Dessutom att jag kommer få gå hemma medans stackars Jonas måste jobba vidare, jag känner mig så jävla elak :(

Annars bäser bebis på inne i magen som bara den, och jag kan inte göra annat än att le och skratta när det är som mest aktivitet därinne ;) helt galet, det ser ut som det är krig för att magen petar ut åt alla håll å kanter, haha ;) Min lilla prutt, det blir nog bättre när du kommer ut <3
Vi går in i vecka 27 nu på torsdag och dagarna räknas ner ;)

Måste tacka Emma Kaufeldt, www.Nikoba.blogg.se, för hennes insats till att göra om min header! Det var dags för nåt nytt kände vi ;) va tycks?! jag blev helnöjd :D
Du är guld värd gumman, Tack! <3

Nog för mig, nu ska ja försöka hitta en skön liggställning i soffan o kolla på Äntligen hemma ;)
Puss o Kram!

- Lovisa

Kommentarer
Postat av: Emma | Mamma till Casper

Jag tycker det är helt okej att gnälla när man är gravid. Hur mycket man än valt det, och hur lycklig man än må vara så är det skitjobbigt stundtals!

Man måste gå gnälla av sig lite. :)



Hoppas du får sjukskrvining nu, så du kan gå hem och boa. ;) <3



Varsodgod för designen. :D Mycket bättre än förra!

Kram <3

2012-04-25 @ 09:03:56
URL: http://nikoba.blogg.se/
Postat av: Lovisa - bloggägaren

Emma: jaa man måste ju faktiskt få göra det tycker jag :) förresten tror ja inte det finns nån som Inte gnäller nån gång under sin graviditet ;)

Jag blev sjukskriven! Så nu ska vi iväg senare och kolla lägenhet idag, jättefin 3a, spännande! :) <3

Klart det är kul med nytt! :D

Kram! <3



2012-04-25 @ 10:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0