2 Maj - 2010

Jaa nu sitter jag här igen, efter ett tag som vanligt.. Matilda, "Mäla", är på mig hela tiden, men det är braa!! :D <3
Det har faktiskt mest hänt saker på hästfronten :)
Och ärligt talat vet jag inte vart ja ska börja :/

Det börjar ju bli vår! Jäklar va gött, har börjat ridit med ridstövlarna igen å sen väst, satan va skönt det är att inte behöva ha tjocka kläder på sig längre :D Me love!

Har ju som sagt mest min pålle att skriva om :) Det går väldigt mkt framåt nu tycker jag :) Jobbar ganska mkt på ridbanan, och det verkar gett gott resultat :)
Jag måste bara säga att jag är väldigt lycklig som har denna häst <3 Jag har aldrig känt mig så omtyckt och nära en häst som jag gör med Neptun :'D Älskar honom <3
Slänger upp lite bilder på honom och mig :)


























Haha shit va bilder, aja det får ni tåla ;) Kommer upp mer på BDB nån dag!
Har inte tid å skriva mer.. Lovar att skriva imorron! :D Har stallet imorronbitti så ja måste soova nu ;)
Gonatt!

- Lovisa

Kommentarer
Postat av: Määälaa haha

Shit pomfritt! ;o

Ja trodde man bara kunde kommentera någons blogg om man själv hade en blogg! Men amagad, ja kan ju kommentera här :D

Vilka gosiga bilder de va! :) Så fina <3

Jaa kom igen ordentligt med bloggen nu, varje dag ;)

typ :$ Och bdb med :D Vill se en megastor bildbomb ^^ Fast inte på nån spindel, haha!

Kraam! =))<3

2010-05-03 @ 14:19:06
Postat av: Lovisa - Bloggägaren

Sv Määla; Haha jasså de trodde du xD klart man kan det även om man inte har en blogg :D SÅ nu kommer ja få måånga kommentarer av dig då hädanefter? ;D haha!



Tack så mkt <3

Jaa de ska ja försöka med ;)

Kraam <3

2010-05-03 @ 23:20:54
Postat av: Cindy

Nemen vem har hittat tillbaka hit?

Jättefina bilder Lovisa! Det verkar gå bra för er hoppas det fortsätter så! Ser jättefint ut på bilderna oxå, Kul!! =)

Pusss<3

2010-05-04 @ 18:51:20
URL: http://cindyirvins.blogg.se/
Postat av: cindy

Sv; Härligt att höra!!

Ja ni får kämpa på, kommer bli skitbra tror jag;)

Jo nu har jag äntligen hört från Gala, har skickat masssssa mail till Ida o hon har inte svarat men nu så fick jag mail från hennes mamma. Det går bra o dom är i full gång o rider, dom ska prova ut en dressyrsadel nästa vecka så då kommer de gå ännu bättre. (dressyr-folk vettu) hehe. Nu vart jag iaf lite lättad när jag hörde att de gick bra, hon ska skicka kort på dom oxå ska bli kul o se!=)

Pussss<3

2010-05-04 @ 21:07:40
URL: http://cindyirvins.blogg.se/
Postat av: Mäla igen :D

Nejdå, det behöver jag inte xD

Men nångång ibland iaf :$

Haha :D

Kraaaam! =)<3

2010-05-04 @ 21:20:35
Postat av: Alex

SÅÅÅ SNYGGAA!!

Nu har min prins fått skor oxå så vi kan börja rida tillsammans!=)<33

Love you darling!

2010-05-05 @ 15:08:17
Postat av: Lovisa - Bloggägaren

Sv till Alex; Tack älskling :D <3 Fast det är ju du som tagit dom ;D Ooh så kul! :)

2010-05-05 @ 22:17:15
Postat av: Tinna

Vilken jätte fin häst! Otroligt söt :D

2010-08-24 @ 12:30:10
URL: http://oddtinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0