23/9

Nu har det inte gått såå lång tid sen jag skrev iaf :D hehe..

21/9
Idag har ja och Kim varit med Robert till Karlskoga, för han skulle handla lite :) Han hittade inlines, byxor och en tröja som han köpte :) Sen släppte dom av mig på trafikskolan eftersom jag skulle på teorin.. Usch va seg den va idag :S blö.. men nu är det iaf gjort och det var sista lektionen idag :) Nu gäller det bara att ta sig i kragen och fixa det andra själv..
Tog iaf bussen hem när det var slut å hoppade av hos mamma för att fixa lite saker och sen åkte jag hem där sängen väntade ;D

22/9
Idag har det varit en aktiv dag :D Vid 10 åkte Madde å ja in till Karlskoga för att springa runt där å glutta lite ;D Madde hittade ett antal plagg inne på H&M å jag hittade bara en leksaksmus till Tudor xD hehe, mkt!

Sen åkte vi hem å drack lite kaffe å bubblade lite å sen var det bara för mig att hoppa i duschen medans älskling lagade mat :) Sen kom Alex och hämtade mig så då drog vi in till Örebro till vårat första "riktiga" möte för Nya konsulter :D Vi fick våra nålar som bevisar att vi är MK-konsulter! Wiie :D Man blev väldigt stolt! Hehe!
Jag fick även hem mina saker idag :D Jag blev som ett litet barn på julafton xD haha! Det va så spännande att öppna kartongerna å se va som fanns däri ;D Så nu är det bara att sätta igång!



Idag var jag uppe vid halv 10 för jag hade körlektion 11.10 :D Wiie! Det var lite nervöst, men så kul! Det var absolut inte tråkigt iaf :D hehe.. vi åkte runt lite varstans å han tyckte jag va jätteduktig ;D "Du har väldigt mjuka vrister" sa han xD hehe, men det lät positivt iaf :D Så nu längtar jag redan till nästa körlektion!

Sen åkte jag med mamma å pappa hem å badade hundarna å sen åkte jag hem hit och diskade det som hade blivit.. Och nyligen kom vi från Lottiz för vi var tvungna att hämta syrsor :P Och vi ska på Expo Stockholm på lördag så det ska bli skitkul! Jag längtarrr! :D Då kommer det följa med en majsormsbebis hem också ;D + lite annat smått o gott!

Nu ska älskling och jag ut till Madde en sväng :)
Hade gött!
Pusss

- Lovisa

Kommentarer
Postat av: ämma

haha lite kul iaf. x) fast kallt och regnigt idag på morgonen. >.<

Nja alltså de har en tjänst ute som jag och några fler sökt. de har några provjobbare nu. annars vet jag inte. :)



Nä inte träffat dom. xD

2009-09-24 @ 12:01:29
URL: http://nikoba.blogg.se/
Postat av: Victoria

snart körkort då kanske? :D

2009-09-24 @ 16:14:19
URL: http://vixxxxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0