6/10

Okej, okej! Nu var det ett BRA tag sen jag bloggade.. håller med Ämma, jag är också skitdålig på det x) Men nu har det varit saker som har hänt hela tiden :/
Enjoy it!

26/9
En underbar dag har det varit! :D Lottiz och jag har varit till Expo Stockholm och stått där från 8 till 15.. Vi fick en gecko såld, inte mkt att hänga i granen men det är kul att bara vara där! :) Dessutom hade vi ju väldigt kul i bilen dit och hem så det blev ju bara ett + i kanten :D
Vi packade ihop vid tre och drog sen hemåt.. Vi var hemma vid sju så det blev inte så sent :)
Jag kommer sova gott ikväll iaf ;D

27/9
Har packat massa saker nu eftersom vi flyttar snart :) gött! Komma till nåt nytt å se hur det är där.. Så nu står det kartonger i hela hallen å det är skitjobbigt :/ får nästan panik ju! Men nu förstår ja varför mamma hatar å flytta xD hehe! Ne men nu kommer vi nog inte flytta på ett bra tag :) förhoppningsvis..

28/9
Idag har jag jobbat till fyra med Maddie :) det var en möblerad lägenhet vi fick städa och den skulle städas som en flyttstädning, fan va jobbigt det va, man visste ju inte var man skulle börja :S men men den blev färdig tillslut iaf.. Sen varre bara att åka hem och börja flytta saker till nya lägenheten för jag va å hämtade den förut :D Wiiie! Äntligen får man bort saker härifrån! hehe ;)

29/9
Idag åkte mamma, Kim å ja till gamla lägenheten och började storstäda för klockan halv 1 skulle besiktningen vara, så det va bara att pallra sig upp vid sju å börja slita :) Sen ringde Päivi vid 8 å frågade om jag kunde jobba så Madde kom å hämtade mig vid 9 och så åkte vi neråt.. Vi jobbade med Alex eftersom hon var själv :) det gick bra och var färdiga vid ett nån gång :) gött att sluta tidigt, då hinner man ju göra lite mer :)
Sen var det bara att åka till nya lägenheten å packa upp de saker som vi behöver mest.. och kunde jag så skulle jag ge mamma guld och gröna skogar för det hon har gjort den här dagen :D Älskar dig <3

~ OKTOBER ~

3/10
I torsdags tvättade vi massor å det fick knappt plats nere i torkrummet, haha!! xD mamma kom hit till och med för att jag var galen! xD HAHA!! Men men de gick (Y)
Idag har Kim, Robert å jag varit till BodaBorg å lekt av oss lite :D HAHA! vi fick hela 3 stämplar x') Jag har ju inte varit där på evigheter så man är ju lite rostig ;D Men kul varre så det måste göras om! Sen har vi börjat planera in Lasergame lite smått också :D DET är kul!

4/10
Vill först och främst säga grattis till älsklingen för vi firar nämligen 2 år förlovning idag ;D <3 Älskar dig!
På eftermiddan åkte Madde å ja till faster Ann för hennes hingst Neptun ska ridas in så Madde å ja ska hjälpa henne med honom eftersom hon har så mkt att göra endå och hon har inte riktigt tid, men det är ju Madde som kommer få göra det mesta av jobbet :) Det blir säkert bra! Idag var han varit jätteduktig :) Madde longerade honom först å sen hängde hon på honom och vi ledde runt han i boxen.. han såg väldigt fundersam ut men gjorde inget så vi är nöjda för dagen :) hoppas bara han är lika trevlig nästa gång! hehe..



Idag ringde chefen mig vid 8 så det var bara att pallra sig upp å äta frukost :) Alex hämtade mig vid 9 så jag slapp ju stressa :) (Y) Slutade vid ett typ sen åkte jag hem å väntade på att klockan skulle bli två så ja kunde gå ner och slänga på en maskin tvätt, igen xD hehe! Kim och jag gick sedan upp till Pilgården för jag behövde fler p-piller.. När jag var färdig där så gick vi och hämtade cyklarna vid den gamla lägenheten så nu är Allt borta därifrån :) Vi cyklade och handlade å sen åkte vi till mamma och åt, mumma!

Just ja! Har glömt att berätta att jag kaanske ska söka utbildning i Dingle på västkusten :) Hästhållning för vuxna, 1 år på distans, det skulle ju passa mig perfekt! :D Eftersom jag ångrade mig att jag inte valde Häst på Kvinnersta så kan det ju bli nu ist ;) Men jag vet inte :/ Visst min kusin bor där så ja kan nog eventuellt sova där när jag behöver men jag vet inte :( Har sån ångest! Vet inte hur jag ska göra :( Vi får se..

Imorron ska iaf Maddie å jag in till faster å arbeta lite med pållen :) Skönt att komma från denna hålan ett tag och ut i skogen där det är lugnt och tyst..

Ska kolla Tv nu!
Hade bäst
Pusss

- Lovisa

~ Neptun in action ~


Kommentarer
Postat av: Victoria

du verkar ha mkt att göra! :) men visst är tvätt det tråkigaste som finns ... håller på och tvättar nu, och blää på det.. var har ni flyttat nu då? :) och den där hästen var riktigt fin! :)

2009-10-07 @ 09:19:10
URL: http://vixxxxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0