25/7

Idag har det varit en väldigt bra dag :) har varit på gott humör nästan från morgon till kväll ;D haha!
Vakna vid 08.30 å va dyngpigg så ja gick upp å startade datorn å satte mig där för att slänga över bilderna från hopp- och terrängkursen Mariana höll den 16-17 Juli, till Åsa som tydligen också nyligen hade gått upp :) Och det blev en del du fick, eller va säger du Åsa? x) hehe, men det är minnen att ha bilder från träningar å tävlingar :)

Åkte till mamma vid 12.30 å hängde tvätt som mamma hade tvättat åt mig :) å efter det drog ja upp till stallet med Åsa, för idag var det ingen vanlig dag, utan idag skulle jag få rida Totte :D Jag kan säga att han var hel superunderbar! <3 Shit vilken häst! Både på banan å när man rider ut :D Ville ta hem han men ja fick inte det, hehe! x) Hjälper dig gärna fler gånger med honom Åsa! Tack för att jag fick följa med! :D

Efter det så drog jag iväg till Galas stall å pysslade lite där :) Kom även så långt så ja kunde borsta fölis idag ;D snacka om att det spratt till i kroppen när det gick så bra :) sötisen <3

Sen drog jag hem å då varre bara å byta om för sen åkte vi till min faster å hälsa på i Karlskoga :) Gick ner å kolla hur Neptun hade blivit :) snacka om hingst! Kroppen var ursnygg på honom :D verkligen jättefin! Sen åkte vi hem vid halv nio å då gick jag en sväng med Eros å nu sitter ja här :) Älskling å ja ska kolla på film å äta popcorn men ja kommer väl antagligen somna xD känns som det faktiskt ;D

Hade bäst allihopa!
Pussss


- Lovisa

~ Åsa & Totte ~




Kommentarer
Postat av: Åsa

ja herregud, de tog några timmar att få bilderna, men det var de värt. skitkul å se :D

du får följa med å rida på blixten fler ggr ;) han trivdes perfa med dig i sadeln !

2009-07-26 @ 00:13:45
URL: http://asabostrom.blogg.se/
Postat av: ämma

nu fick du mig övertygad! jag SKA göra popcorn! xD

2009-07-26 @ 13:36:55
URL: http://nikoba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0