20/8

Nu har det hänt lite gott folk när jag inte har skrivit på ett par dgar :) både bra och dåliga saker faktiskt..

I helgen har det varit pubafton hos Kims pappa och det va urkul :D Kim å ja stod och agerade bartenders! ;D skitkul! skulle faktiskt kunna tänka mig att bli en sån, men när man tänker på vad som kan hända osv så struntar ja i den tanken..

Sen i veckan har ja jobbat men i måndags hände det en tragisk sak :(

Efter jobbet så gick ja en sväng med Johanna å hennes hund på promenad å när vi kommer hem så släppte vi dom ute på gården.. Eros hittar en pinne han vill ha å Tilda kommer bakifrån å hetsar honom så pinnen sticker rätt ner i halsen på honom :( Usch, ja fick nästan panik men han fick ur den själv å sen satt han bara å tittade på mig.. jag trodde han hade kvar nåt i halsen så ja kände efter.. Och när ja tog ur fingrarna ur mun på honom så var det blod på fingrarna så ja förstod att nåt va fel men ja trodde han bara hade fått sig ett litet sår för det va inte mkt blod.. När ja trodde det va bättre med honom så följde jag med Madde å Cindy upp till banan en stund för att fota och då mamma ringer och säger att Eros bara ligger i soffan å inte ville röra sig :( Usch, då ringde ja veterinären så Kim å ja ska åka in med honom.. Sent blev det, vi kom inte hem förrän klockan 01.20 på natten :/ Snacka om trötta vi va.. Men nu mår han bättre men det blir inga fler pinnar på gården iaf, det är en sak som är säker! :S Hela besöket gick på totalt 4245:- ! Inte billigt när det är narkos å hela köret med.. Men som tur är så betalade försäkringsbolaget typ 2100:- så det blir inte så farligt iaf.. Men det är min Kotte värd! Jag gör allt för att han ska bli bra igen <3 Så nu på måndag ska vi in igen å se om det har blivit bättre.. Hoppas det!

 

Och igår skrev ja in mig på trafikskolan så nu kommer det bli körkort av!! :D ja hoppar på teorin som börjar nu på måndag så ja hade tur :) sen har ja redan bokat min första körlektion redan, den 16:e september så det är ju en bit kvar, meen vafan, då hinner ja ju plugga på teorin så det blir klart iaf :) Gött!!

Och idag har ja jobbat å varre hos mamma en sväng, sen har ja bara softat :)

Och imorrn blir det vulkanmarken med min älskade Lisa som kommer hit och hälsar på :D har saknat henne mkt! <3

Nu ska ja duscha ;)
Pusss

- Lovisa

Kommentarer
Postat av: Alexandra Grannen

hoppas allt blir bättre snart med din kotte :)

gött å komma igång med körkortet nu!! Du ska köra samma dag som Becky ska operera sig..kl 8.15 ska hon vara inne..

men vi önskar dig Lycka till.

många kramar oss...

2009-08-21 @ 01:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0