28/4

Tjolahopp! :) ja skrev ju inget inlägg igår, sorry, men det hände inte mkt.. gick ut med Eros en sväng vid 09.00 :) så jävla varmt och skönt va det! :D Han är så duktig när han är lös för han vänder så fort ja visslar lite på honom :) älskar min korv <3 Men sen har han tydligen fått en pinne i ögat så en flik på den yttersta hinnan har skavts upp av den :( stackare! Ögat rann hela dan i förrgår och igår, men sen idag ser det mkt bättre ut eftersom vi fick eögondroppar utav en kompis som brukar använda det till sina hundar :)

Idag har ja iaf varre i skolan och haft Naturkunskap med Eva-Kristin å sen haft Småföretagande med Ahlgren.. det gick faktiskt så bra på sista lektionen så Ahlgren sa att jag fick gå hem xD haha! Gött :) å imorron blirre å jobba! Äntligen! Fan va ja har saknat de :D Sen fick jag också redan på att jag kommer få tillbaka typ 1400:- som ja betalade som skatt föra året, ännu bättre! :)

Och nu sitter jag här å skriver av mig lite.. Kims halvbror kom förut så han ska sova här inatt :) det är ju en bit hit ifrån Mariedamm å sen har de inte umgåtts på ett bra tag :) så det är skoj! Grannarna va här förut också (Alex, Tommy å lille Becky) så Alex å ja hängde tvätt å sen spela vi Yatzy :D det är skitkul! Bättre grannar kan man nog inte få :)  Ställer upp för en när man behöver :)

Nepp nu ska ja ta och läsa en tidning å sen ska ja soova :) börjar ju 07.00 imorron! :)
Goodnight, sleep right and tight! ;)

- Lovisa

~ Djuren vaknar ~


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du glömde skriva att jag vann båda gångerna hahhaa. ja bättre grannar kan vi inte ha vi heller. tack för du finns.. kram mig å Becky :)

2009-04-30 @ 09:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0