26/4

Idag har det varre lugnt :) va med mamma å pappa ner till kiosken som tillhör Degerfors fotbollslags hejarklack :D hehe! Där så städa vi å packa upp saker som ska säljas på matcher + att jag fick ta kort på en del saker som ska säljas på deras hemsida :) skoj att de ska använda mina bilder till nåt :)

Sen har jag varit ute och gått med mamma och vovvarna i typ en timme :) härligt! Och vet ni? Jag har bestämt mig för att sluta äta godis nu :) hoppas jag kan hålla det nu :/ peppa mig!! :D

Och nu sitter jag å tittar på Van veeteren med älskling :) ska snart gå och lägga oss.. han ska ju upp å jobba imorronbitti :) det är bra för då får han nåt å göra på dagarna.. och sen får han ju pengar som jag kan spendera sen, haha!! Nee ja skoja bara xD men jag menar pengar är ju aldrig fel :) Själv ska ja ligga kvar i sängen för ja har inga lektioner förrän i eftermiddag, med Ahlgren :S usch hatar hans lektioner :( men men inte länge kvar nu :)

Aja ska fortsätta kolla TV nu!
Hade gött!

- Lovisa



Kommentarer
Postat av: ämma

alla följer mig och slutar med godis ;) go girl!

2009-04-28 @ 17:09:13
URL: http://nikoba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0