7 Februari 2013

Nu så gott folk är dopet över o Ronja va så duktig och så snäll, som alltid då ;) min lilla älskling! Finns ingen kärlek som är så stor som till dig mitt hjärta <3
 
Jag är ju inne på min 3:e dag nu som "hästägare" till Timber, och det går superbra! :) Han är så snäll lille kotten <3
Sen har ja hittat en tjej som ja hoppas vill fortsätta hjälpa till med Chero, Malin heter hon, ja tycker det går jättebra mellan de två, o hon gillade honom så det ska nog inte vara någr problem! Kul! :)
I tisdags var vi i ridhuset o trimmade lite, o Timber lossna o blev så himla fin mot slutet av passet, jag är nöjd ännu! ;) Igår red vi ut en sväng som va det mysigaste jag varit med om! Det blev att trava o galoppera ganska mycket, riktigt kul att det funkar! :') <3
O gudars va fint det var när träden hade "täcke" över sig! Så isolerat, så tyst...
Haha men det va kanske inte fullt så trevligt när matvraket Timber va tvungen att stanna mitt bland träd som hängde över stigen vi gick på o fastna med huvudet på nåt konstigt vis, haha men han kom loss själv, tur va väl det eftersom jag låg ner över halsen för att jag inte såg ett skit av all snö som öste ner från de träd vi gick under :D Goa häst <3
 
Idag fick dom en vilodag, så åkte jag upp o nattade dom förut :) Imorron blir det att rida en tur med Carina, så vi får se vart vi rider, antingen i ridhuset eller en utetur.. Det visar sig!
 
Sanna: Hoppas ni har det bra därborta i Australien! Vi saknar dig här hemma <3
SÅ se till o blogga nu så vi ser att ni lever o mår bra! :)
 
Nu ska ja kika på Fråga Olle-dokumentären, ibland är det ganska sjukt folk som är med, haha intressant :D
 
- Lovisa
 
 
 
Lilla Timbert ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Katja

Haha jag tittade också på det igår...helt sjukt xD <3

Svar: Haha aa lite skrämmande ;D <3
nikonda.blogg.se

2013-02-08 @ 10:03:03
URL: http://www.katjaiijolainen.devote.se
Postat av: Sannisch

Mammas hjärta!! Kul att det fungerar bra Lovisa! Saknar min lilla kött :'))))

Svar: Jaa han är så goo! :D Kan förstå det! :)
nikonda.blogg.se

2013-02-15 @ 05:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0