Trött..

Hej allihop!
Jag har ju glömt sammanfatta helgen! :D
Vi åkte ju på kryssning till Åland i fredags-lördags, och det var så jäkla kul! Trodde inte jag skulle kunna slappna av så pass mycket som ja kunde, men det gjorde jag :)
Ronja var ju i tryggt förvar hos mormor o morfar så henne gick det ingen nöd på, men mamman i mig blev lite nojig iallafall ;) min lilla kotta ♥

Men iallafall.. vi hade skitkul! Och när vi kom hem i lördagskväll så var det bara att byta om o ut o fira Alex vid tolvslaget eftersom han fyllde dagen efter :) Och Ronja sov ändå vid den tiden så jag tyckte inte det var nödvändigt att väcka henne om vi skulle hämta henne.. Så hon fick komma hem i söndags istället ♥
Lördagskvällen blev inte lika rolig pga att det var så jävla mycket folk ute så man kom knappt fram till baren för att alla snorungar skulle tränga sig före.. men men tillslut fick vi våran dricka ;)
Jonas o jag traskade hemåt ganska tidigt eftersom vi va väldigt trötta efter resan..
Och jag är fortfarande heelt j*vla slut efter helgen :S Fattar inte att det kan hänga i så länge.. Men men, det släpper väl så småningom, hehe det kostar att ligga på topp ;)

Nog om helgen!
Jag har ju kommit igång med ridningen som ni vet, och förra veckan var jag o red denna skönhet :)
 
 
Han heter Timberjakt aka Timber, är 9 år, och ägs av Sanna :) En helt underbar häst på alla sätt o vis! Verkligen snäll på alla sätt o vis!
Anledningen till att jag börjat rida honom är att Sanna ev ska utomlands nästa år o då ska ja ta hand om honom åt henne förhoppningsvis, wiie! :)
Idag var ja uppe igen o då red vi till ridhuset o tog några skutt, det gick jättebra, o mot slutet när han kommit igång riktigt ordentligt i dressyrarbetet så var det som att hålla en sytråd, så himla mjuk o följsam blev han o rida, jösses! :) Får se när det blir nästa gång, nu på fredag ska ja rida Emelies Gunnar igen, så vi får se va Maddie, ja o pållarna hittar på för bus ;)

 
Sen måste jag ju berätta! Ronja greppade för första gången igår! :'D Det var snuttisen som blev premiären ;) Jag är så stolt över min plutta! Mammas hjärta ♥♥
 
 
~ Finns inga ord som går att beskriva hur mycket jag älskar dig ♥ ~
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: karolina

omg.... vilken helt fantastisk häst!!! Jag smälter :')

Svar: Haha ja visst är han! O helt underbar o rida! :D
nikonda.blogg.se

2012-10-04 @ 11:10:37
URL: http://chipolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0