Loppis!

Idag gott folk har jag varit uppe med tuppen, klockan 05.30 ringde klockan imorse o då var det bara att kliva upp o försöka piggna till, för klockan 07.00 skulle mamma o ja börja ställa upp sakerna vi tog med för att sälja på loppisen i Vallahallen i Degerfors :) Dock var detta den kallaste dagen på jättelänge, usch! Jag vill verkligen inte ha mörkare tider nu :( Då kommer den där höstdepressionen smygandes igen, värdelöst!
Men iallafall, detta var nåt som gick över förväntan, vi som hade massa skräp (tyckte vi själva) fick massor sålt, grymt kul! :D Och detta trodde ja skulle bli lite långtråkigt, men det var verkligen skitkul! O ja som inte brukar gilla loppisar för att det finns så mycket skit, tji fick jag, ja fyndade grejer ja också, mycket nöjd tjej! :D Dock hittade jag ett par lampor som jag verkligen ville ha, men Lovisa var för seg så nån annan hann före ;) men men, bättre lycka nästa gång!
Så nu har ja sagt till mamma att vi måste gå på fler loppisar, för det här va kul! :)

Vi stog där från 07.00 till 14.00 o jävlar va trött man är i hela kroppen efteråt, men det re' sig! ;)
Imorron ska jag ev rida Timber, får se om jag blir själv ut på en tur eller om Sanna följer med, det visar sig :)

Nu ska ja stänga igen denna dator o sen ska ja mysa ner mig vid Jonas en stund o sen blir det o sova, ikväll blir det verkligen inte sent för min del, är ju helt slut efter idag ;)

Gonatt på er ♥
- Lovisa
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0