Den 16 Oktober 2012

Hallon allihop!
Ett tag sen nu, men jag har verkligen inte orkat blogga, är fortfarande helt slut om dagarna. Verkligheten har väl hunnit ikapp mig ännu en gång.. :(
Men men, blir väl bättre..
 
Nu över till det som hänt, och det är knappt nåt! x)
Har mest varit hemma de senaste dagarna o slappat/städat/packat lite inför flytten.. Men i söndags så fick jag med mig älskling o hans broder in till Hööks för att införskaffa ett par ridbyxor, Finally! Inte en dag för tidigt ;) De andra ja har fick jag ju förfasen hålla uppe dragkedjan med ett gem ;D Men nu har jag äntligen ett helt par ridbyxor som förhoppningsvis kommer hålla ett bra tag, sköna tyckte jag dom va iallafall.. Då det börjar bli kyligare nu så följde det med ett par fleecevantar också :)
Tack älskling som var villig att sponsra mig med detta ♥ ♥
Såhär ser dom ut btw:
 
JH COLLECTION
by Hööks
 
Annars har det inte hänt nånting.. Mest slappat, vilket jag inte gillar på längre sikt.. Blir så rastlös :(
Men men..
På Torsdag o Fredag ska ja iallafall rida Timber eftersom stackars Sanna jobbar till 18.15 hela denna veckan, o då är det ju fa mörkt när hon ska rida när hon kommer hem, o det är ingen höjdare.. Nee, så ja drar med mig Carina ut på en galopptur på Torsdag o på Fredag blir det en mystur med pållera, gött! :)
 
 
Nu på Torsdag btw så ska Ronja på sin första vaccination, usch säger ja, hur fan ska ja klara det :'( Ingen får göra illa min plutta ♥ Men jag vet ju att det är för hennes bästa, men endå.. Jag själv hatar sprutor, men när jag vet att hon troligtvis kommer få väldigt ont så gör det mig skitledsen :'( Jag kommer säkert stortjuta därinne bara för att jag vet att hon får ont.. Nee fy! Försöka att ta fram mildare sätt att vaccinera de små tycker jag.. Dock vet jag inte hur, men dom kommer säkert på nåt! Bara så dom slipper få så ont..
Mammas lilla fisa! Du är mitt allt ♥ ♥
Här kommer lite bilder på henne som jag tog med mobilen för några dagar sen! Så goo! :'D
 
Min lilla ängel
 
Ne, nu ska ja göra mig iordning för natta, för mamma Lovisa är trööött! ;)
Gonatt alla mysisar ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Åh va snygga ridbyxor, vad kosta dom? :D

Svar: Jaa jag gilla dom verkligen! Tror det var 699:- för dom :)
nikonda.blogg.se

2012-10-16 @ 22:15:17
URL: http://chanis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0