Skärpning!

Yes, det måste det bli! Jag fick nu en fin kommentar från en läsare som skrev att det va synd att jag slutade blogga igen, o ja blev jätteledsen, ja satt inte o böla haha, men det va verkligen som att jag hade slutat :(
Men det ska ändras, tack du Anonyme läsare, detta blev en spark i röva!! ;D Nu blir det andra bullar, haha måste dock kolla igenom de andra inläggen o se vad som skrevs sist osv innan ja börjar på något nytt inlägg, o det får bli imorron eftersom jag har en sprängande huvudvärk som inte vill försvinna trots att jag tagit några Panodil :( usch..

Men som sagt, jag återkommer imorron!
Puuuss <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad roligt att du är tillbaka :)

Svar: Jaa nu ska det bli ändring! :D
nikonda.blogg.se

2012-12-19 @ 22:31:33
URL: http://jennycarlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0