Dan före dopparedan..

Är det idag ;) o alla klappar är inhandlade, eller nej, alla är inte alls inhandlade.. Mor o fars julklapp fattas, men jag tror inte dom dör om dom får vänta ett tag ;)
 
Imorse vaknade jag av att världens goaste unge låg o smila åt mig :'D Så go!! <3 Man blir så varm i mammahjärtat!
Bestämde då att det var dags att gå upp ur sängen o ta tag i hemmet.. Städa toan, dammsuga o torka golv stod på schemat idag, o fort gick det kan ja lova, hehe ;) när ja va färdig med allt så blev det att fara ner till affärn o handla det vi skulle äta idag.. Sen när vi kom hem så var det bara o byta om o fara till stallet för en liten uteritt med SannieBananie, o det gick bra som vanligt :)
Väl hemma sen så ställde ja mig o gjorde våfflor till mig o älskling.. Hoppade därefter in i duschen, nattade lillan, o nu sitter ja här :)
Effektiv dag! Dock börjar jag bli fundersam, jag är fortfarande inte på topp för att äta, men jag får i mig lite iallafall, men inte så jag egentligen behöver :/ jobbigt.. jag är inte illamående men magen är inte med känner jag.. måtte det gå över snart, suck.
 
Imorron är det lite inplanerat, upp tidigt o steka på prinskorvarna som ska med till Jonas bror senare på dagen :) Sen blir det att göra sig iordning för att åka till mor å far i Degerfors o käka massa go mat o träffa alla! Mys <3
Sen vid 16.00 ska vi vara hos Jonas bror för att fortsätta äta, så vi får se hur tjock man kommer känna sig efter imorron, haha ;)
 
Nu ska ja kika lite mer på tv o sen blir det sängen!
Gonatt!
 
- Lovisa
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0