22:a December 2012

Två dagar kvar till Julafton, men som inte känns speciellt spännande längre, tradioner är brutna o ingenting är som förr, så jag diggar inte julen speciellt mycket längre.. Va roligare förr, när alla va samlade o man åt o mös o stojade runt med de andra..
Men men, det är väl inte meningen att det ska vara perfekt jämt, tyvärr..
 
Usch va negativ ja känner mig, blä.. men det är ju sant, allt ändras ju med tiden, ingenting blir som förr..
Ne nu ska ja ta o rycka upp mig, detta blev ju inge bra inlägg ;)
Igå orkade jag inte blogga pga att ja blev skitdålig på kvällen.. Ja hade känt mig väldigt seg o jättetrött hela dagen så ja visste att de va nåt på G, o sen på kvällen var det som att trycka på en knappt så blev ja skitdålig.. Wierd! Sen på natten så hade ja frossa o magen hade inte blivit ett dugg bättre, o sen imorse när ja gick upp mådde ja mycket bättre :S är inte helt bra än, men ja hoppas jag är det tills imorron.. Hatar att va sjuk :/ usch..

Lillfisan sover, o ja o Jonas sitter i soffan o ser på tv, sega båda två, o nu är det Jonas som börjar känna sig konstig i kroppen, så det är väl nåt skit som går :/ typiskt..
Men! Det är bara o bita ihop, vägra att bli sjuk, o vara piggelin till Julafton ;)
 
Har inge mer o tillägga, så nu blir det att mysa ner sig i soffan här med min Storfis ;) <3
 
- Lovisa
 
 
Min älskade vän.. du är saknad.. <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0