Hmm..

Nu var det ett tag sen igen, har haft bloggtorka, som vanligt..
Men det har inte hänt så jättemkt.. Jag har varit hemma från jobbet ett par dagar pga att smärtan av muskeln, som läkaren påstår, har blivit värre :( gör ont som fan vissa stunder.. Får hoppas antingen att det blir bättre, eller att jag får bli sjukskrivning, eller gå ner i tid.. Sjukskrivning vore nog det bästa då jag behöver vila så mkt som möjligt, även om det är nåt utav det svåraste jag vet :/
Men men, ska till läkaren igen nu på onsdag, så vi får se vad som händer o fötter!

Annars mår bebis och jag jättebra! Känner mig bara tyngre o tyngre nu, men det hör ju till ;) Har inte fått några bristningar eller åderbrock ännu, men det vet man aldrig, längre fram kanske det kommer :)
Vill att bebis ska komma nu, men samtidigt inte, hehe! Men jag känner att jag vill kunna röra mig som jag alltid gjort, snabbt och smidigt ;) haha! Men Det får vänta!
Snart är du här lilla korv <3 Hoppas bara jag kommer klara det..

Står inför ett svårt dilemma när det gäller Eros, min BorderCollie.. Han har ju börjat fått tillbaka EP anfallena igen efter en ganska lång tid.. Och dom håller i sig längre nu, säger mamma :( Jag vet att det bästa för honom vore att bara få somna in, men det är så svårt när jag ser att han mår bra när han inte har dom :'(
Det gör Ont, riktigt ont att tänka i dom banorna! Vad ska ja göra utan min fis!? <3
Jag har ju kämpat så med honom i så många år, och nu när vi äntligen är ett team, ska ja bara släppa taget då? :'(
Jag vet inte, jag vet ingenting längre..



Vad som än händer så kommer jag alltid älska dig Eros, Alltid <3

- Lovisa

Kommentarer
Postat av: karolina

Klart du kommer klara det gumman <3

och det med Eros, ta en riktigt funderare, fundera i flera dagar så kommer du fram till det rätta beslutet när du är redo för att ta det <3

2012-04-23 @ 20:50:34
URL: http://blashbob.blogg.se/
Postat av: Lovisa - bloggägaren

Joo men jag är så orolig bara :/ <3

Det gör bara så ont att tänka på att han kanske snart inte finns med mig på jorden längre, det gör mig så ledsen :'( <3

2012-04-23 @ 21:25:08
Postat av: Linda

Jag fick bristningar bara ett par veckor innan lillen tittade ut. Trodde jag skulle klara mig.

Hoppas det löser sig med hunden, hemskt tråkigt sånt där, velar framåt tillbaka ang min ena hund oxå om jag ska ta bort henne, vill ju inte men samtidigt vore det de bästa.:(

2012-04-23 @ 22:57:17
Postat av: Lovisa - bloggägaren

Linda: ja du ser! De kan komma fram när man minst anar det :)

Jaa det där är en sjukt svår fråga, men som du säger, det bästa vore bara att få låta somna in :( har din hund också EP anfall?

2012-04-24 @ 10:11:22
Postat av: Linda

Nä hon har inte det, utan förra ägaren va elak mot henne hon verkade inte fått något men av det men det har nu tagit vändning och hon har börjat blivit aggresiv, har bitit oss massa gånger och kan ligga ibland och bita mot oss när vi går förbi och morra. Jag har blivit osäker och rädd för henne nu, vet inte när jag kan klappa henne eller inte och eftersom vi har en liten son så känns även det osäkert:(

Fattar inte att folk kan göra så mot djur som Inge illa har gjort:(

2012-04-24 @ 12:24:48
Postat av: Lovisa - Bloggägaren

Men gud va hemskt :O

Hon har inte ont nånstans eller så?

hur gammal?

Nee fyf*n en del ska inte ha djur :S

2012-04-24 @ 15:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0