Lite idétorka..

Jaa ni gott folk.. De senaste dagarna har det faktiskt knapp hänt nåt.. Vi tvättade i Fredags, och på kvällen var vi ute och åt på Indiska med Jonas farbror Janne :)

Igår var en sväng hos Jonas bror och hans familj, och stackars lilla Mia (deras dotter) ver febrig och sjuk :( stackars liten <3 och sen mot kvällen åkte vi med Jonas Andra bror, Nille och hans tjej Emmelie och käkade på Woody´s eftersom alla andra ställen var smockade med folk, haha!! :)

Och idag har jag inte gjort mkt! Alex kom hit faktiskt då hon följde med till stallet för att träffa Joyan och ta lite kort! Och shit va längesen vi träffades hon å jag :D Så jäkla kul att ses igen <3
Det va dressyrtävlingar på utebanorna idag så vi fick ta ridhuset.. Det är svårt att få bra bilder där men hon fick ett par lyckade bilder iallafall! :D
Joyan och jag hade som vanligt dragkamp i vänster varv, men det gick bättre mot slutet. Fick även bra ord av Alex att jag har utvecklat mig själv i ridningen, och det känns bra att höra :)
slänger upp lite bilder bå Joyis å mig här under och på FB inom kort!


Synd att inte hela ekipaget kom med, men den blev super ändå! :)


<3


Ser ut som jag sitter snett, men jag tror ärligt det är tröjan som
har åkt ner på axeln som förvillar..


Lite finslip på sitsen å lite annat så sitter det som ett smäck sen i skritten och traven ;)

Ne, nu ska sängen utforskas.. Gonatt! ;)

- Lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0