Ingen ork..

Igår var jag i stallet vid kvart i elva på fm och pysslade lite, skönt att bara åka upp utan att ha en stress över sig, bara andas lugnt..
Jag mockade och gjorde maten åt Joyan och tog sen in henne för lite ompyssling, hade idétorka så hon fick bli noggrannt borstad å sen fick hon gå ut i hagen igen, en skön liten vilodag :)
Senare på dagen blev det jobbet, som gick bra!

Idag har jag jobbat övertid på jobbet, som faktiskt inte gjorde nåt, ganska skönt faktiskt :) slutade vid fyra och åkte hem och böt om till träningskläder, för Jonas och jag tog oss 2 varv på Aggerudsspåret :) jag var helt färdig efter jobbet och trodde jag aldrig skulle orka, men jag blev piggare efteråt sen! Gött! :D

Sen har ja bara suttit här.. blev skittrött efter maten..
Men nu ska ja duscha! Och imorron ska Joyan bli nakenfiis! :D <3

Hejsvejs!
- Lovisa

Kommentarer
Postat av: Jenny

Sv: Ja visst, det är hon faktiskt :)

2011-09-30 @ 22:29:07
URL: http://jennycarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0