Helt slut i kroppen..

.. är jag, känns som hela jag ska falla ihop och bara sova.. men men får väl gå iväg och kolla om mitt järnvärde är som det ska :/ Sen har jag förresten blåsor på tungspetsen, och jag Hatart!! Nån som har någon kur mot blåsor?

Orkar inte klaga nu, men ja tycker vi hoppar över måndagen tycker jag, det hände inget mer än att jag jobbade :)

Tisdagen då!
Börja med jobb till 13.00, sen blev det handla hem mat, åka hem, vänta på att älskling skulle komma hem och låta honom laga maten (eftersom jag tycker den blir så j**vla god när han gör maträtten, egenskuren klyftpotatis, fläskfilé och hemmagjord sås med färska champinjoner i, MUMMA säger jag bara! :D
Sen när klockan blev vid halv fem åkte ja upp till stallet för att gör iordning mig och hästen för träning klockan 18.00 :)
Hehe jaa, vad ska man säga, det kan inte gå bäst jämt ;D idag spöregna det, och jag har en häst som verkligen hatar regn, haha bra kombination, eh nej. :)
Hon var verkligen elak och Vägra göra som ja ville, så efter den där förbannade dragkampen, som var den värsta någonsin, så fick Lovisa sitta upp på henne, och hon sa samma sak.. skönt på sätt och vis att hon tyckte likadant, men sen igår var jag verkligen inte pigg pga halsen å mår man inte bra har man ju ingen styrka.. Men tillslut så lossna hon, och hjälp vilken ponny det kom fram, mot slutet blev hon, jag skojar inte, mkt lik en GP ponny! Tillomed Lovisa sa det :D J**vlar vilken rygg och nacke som kom fram! Och hon strunta också i allt vatten mot slutet! Oj-oj säger jag bara! :D Synd bara att det inte va bra väder för fotografering, hade så gärna vilja fått det på bild :( men ja får leva på det i minnet istället ;)
Men Lovisa sa också att såna hästar som är som Joyan bl.a, har en talang som går att fiska fram :) och att ja kommer hitta det med Joyan, om vi fortsätter som vi gör :') Underbara Joyan, du är bäst <3



Och idag har ja slappat och jobbat, sen nu mot kvällningen var ja till stallet en sväng, haha svårt att hålla sig borta från det ;)

Nee dags att sova, jobb imorron, men ett + är att ja får lite sovmorron ;)
Gonatt!

- Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0