Allt mellan himmel och jord!

Hej alla ni.. det har inte blivit någon bloggning pga av att jag inte orkat helt enkelt, tyvärr.. Det finns ingen ork för nåt, och det är så j*vla jobbigt :( orkar inte gå iväg och kolla det heller för de gör inget åt skiten iallafall..
men men.

Sen sista inlägget har det inte hänt mkt alls.. Jag har varit i stallet men det har inte blivit mkt rida förra veckan eftersom jag hade idétorka å sen var det hoppträning, men då var det Annie som hoppade henne..
Var uppe idag vid 9 imorse och red, och det märks att hon börjar få mer och mer muskler nu i galoppen, men det roliga är, att formen börjar komma först i vänstervarvet, i det varv hon är svagast xD hehe, men det ska ju börja nånstans :) så jag var väldigt glad när ridpasset var över, hehe även om Joyan var grusig upp till magen så var ja glad ändå ;)
Och på onsdag är det dressyrträning, och jag kan inte vara med, jobbar vid de tiderna, surt :( men men det kommer fler träningar :)

Mamma har även åkt utomlands för första gången i sitt liv! Det bar iväg till Rhodos med svärmor :) mamma var en aning nervös, haha :) Skulle ja också vara om jag flyger nån gång ;) gött har dom iallafall <3

Katterna börjar bli mer och mer vilda, har rivit ut alla räkningar och en blomma har dom tuggat på, haha små godingar :D Ska ta nya bebisbilder nån dag här framöver, dom börjar bli stora nu! :) <3

Jag har även köpt en ny mobil, en Xperia active :) lite "fulcool" eller hur man nu ska säga, haha! Men den är vatten- och dammtålig, och det passar ju mig som är i stallet typ varje dag :) perfekt!



Har även en liten plan men jag är väldigt osäker på om jag skulle klara det, men jag ska fundera ett tag till..
Nee, nu blir det att mysa ner sig i soffan brevid mitt <3
- Lovisa



Kommentarer
Postat av: Emma | Blivande mamma BF 6nov

Haha, minns kattungetiden jag med. galet! xD vet precis hur du har det med tå vildar i hemmet. xD som dessutom är släkt med mitt vilddjur. hihi



Varför mår du inte bra? Vad är det dem inte kollar upp? :( Hoppas det blir bättre vad det nu är. <3



Massa kramar! <3

2011-10-09 @ 21:32:46
URL: http://nikoba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0