Hej hopp!

Allihop! :D Nu var det ett bradigt tag sen ja blogga.. men det har inte hänt jättemkt.. Joyan tuffade på tills igår när ja skulle på uteritt med Zacke, ja kratsade hovarna och ser att hon har trampat/tappat en sko :/ Antagligen all lera som sugit tag i den.. attans.. Så det blev bara lite löslongering i ridhuset så fossingen skulle få vila :)

Någon som vill veta hur det ser ut i stallet förresten? :)

Katterna växer som bara den, och nu har dom kommit på lite djävulstyg.. men lika goa änså ;) <3
Haha Pussel satte sig nedanför mig tidigare idag och jamade, och det såg ut som hon hade nåt på nedre högra hörntanden, så jag kikade.. HAHA då är hon på väg att tappa sin första mjökltand! xD jag höll på att dö av garv för den stod verkligen Rätt ut! x'D lilla gumman <3

Sen har jag en stor hemlis, som jag inte kommer berätta för Nån!! Men jag bubblar snart över :S men jag bör inte göra det..

Så, nog talat om det, imorron blir det jobb 11.00 - 18.30 och sen blir det kort dag på Fredag, 06.00 - 11.00, efter det blir det att städa bilen en sista gång innan vintern :) måste införskaffa en liten skyffel, isskrapa å lite nödvändiga grejer å lägga i bak i bilen så det finns tillgängligt Om nåt skulle hända! ;)

Nu ska ja mysa vidare med älskling i soffan, tjohejs!

- Lovisa



Kommentarer
Postat av: Emma | Blivande mamma BF 6nov

Jag vill se bilder ! :D

2011-10-16 @ 20:10:41
URL: http://nikoba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0