5/9

Tjolahopp på er alla som läser min extremt intressanta blogg.. Verkar inte som det iaf :/ men men jag berättar iaf vad som har hänt sen förra inlägget :)

2/9
Idag har det varit massor med folk här, för älsklingen fyller nämligen 23 år idag! :D Grattis pluttis, älskar dig <3
Jag är helt slut eftersom jag jobbade till ett också :/ Men dom stannade inte så länge så det va ganska skönt :)
Efter de hade åkt blev det till att ta det lugnt i soffan ;)

3/9
Idag har jag jobbat lite längre än vanligt och när ja kom hem så städade vi undan lite och torkade golv.. Så nu är det jätteskönt att gå på golvet kan ja säga :) inget grus eller damm under fötterna :D Sen blev det att ta det lugnt som vanligt ;)

4/9
Idag jobba jag till 12, gött! Sluta tidigt på en fredag är aldrig fel faktiskt ;D
Det blev till att plocka undan lite saker och diska för Kims mamma, hennes man å sen mormor och morfar skulle komma hit och fira Kims födelsedag ;) Det var verkligen jättekul att de kom! :) Längesen man såg dom nu.. 10 minuter efter dom anlände, kom Lollo hit :) Hon ska sova här i helgen pga. att hon jobbar inne på Transcom i Kga och hon bor i Östansjö.. inte så roligt att åka buss varje dag.. och sen är det ju skönt att få lite sovmorron :)

Lite senare åkte Kim, jag å Lollo upp till Lottiz för att lämna lite valnötssand som vi ska pröva till geckosarna :) Chili älskar det verkligen :D Hon är jättenyfiken och undrar va det är för gosigt att gå på ;) hehe! Men iaf, vi va där en stund för Lottiz kompis Rebecca från Tyskland var där så vi stod å babblade med henne också :) Sen när vi skulle hem så slutade det med att vi fick med oss lilla Misty hem ;D En vuxen, sprallig MS Patternlesshona som är urgullig! :D Jag ska ta kort på dom imorron så lägger jag ut som på Bdb sen ;) Eftersom vi inte tog pengar för ormen ja gav till Lottiz så sa ja att vi kunde byta så så blev det :)

På kvällen blev det lite dricka å sen drog Lollo på nån fest här i Degerfors och kom inte hem förrän vid kvart i 1.. Kul! Hon ska ju upp vid halv 9 imorronbitti.. Men men det ordnar sig säkert ;)




Idag har det varit en seeg dag.. Kim å Lollo är bakfulla, men inte jaag! ;D hehe! Lollo jobbar.. stackaren :/ Kan inte va kul att sitta där och må piss ;) Och Kim sitter vid datorn å nördar lite :) Det får han göra för efter jag har skrivit detta inlägg så ska jag gå och sova :)

Just det Misty vi fick hem igår, och Chili går jättebra ihop :D Verkligen skönt att det gick att ha dom i samma terrarium :) Tog lite kort på dom idag så de har ja lagt ut på Bdb redan ;)

Nu ska ja sova en stund! ;)
Pusss

- Lovisa

~ Chili <3 ~



~ Misty <3 ~


Kommentarer
Postat av: ämma

värsta avis på dig jue! vill också va geckos! :o

2009-09-06 @ 11:01:12
URL: http://nikoba.blogg.se/
Postat av: Victoria

vilken fin blogg du har :) & alla små ödlor och ormar och allt vad det nu är, jättefina bilder :)

2009-09-07 @ 11:18:41
Postat av: Älskling

vadå nördar?? :D love you

2009-09-13 @ 17:35:15
Postat av: Cindy

ja väntar på nästa uppdatering av någon försvunnen Lovisa!!

2009-09-14 @ 17:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0