19/9

Jaa, det har ju hänt lite som vanligt :)

16/9
Tog det lugnt idag.. Inte mkt stress när man inte jobbar :) men lite jobbigt är det att inte ha nåt att göra eftersom jag är en sån person som vill hålla igång :/ men men.. Hämtade Lollo vid kvart i tio när hon slutade ikväll, trött va hon.. men det kan man förstå ;) Mys med Höök på tv blev det, sen sängen :)

17/9
Idag hann älskling å ja pyssla nåt här hemma, för helt plötsligt ringer Lollo och säger att hon vill bli hämtad för hon hade sagt upp sig.. så det blev till att åka in dit å sen hem å käka tacos och Kim å Lollo tog ett par öl medans jag drack dricka :) hehe.. Mys framför tv:n med Höök i rutan blev det :)

18/9
Idag har jag jobbat :) Jobbade med Alex ;D <3 Och vi hade kul som vanligt, haha! Det är sånt som får en att längta till jobbet :) att man vet att man kommer ha kul!
Efter jobbet åkte jag hem å bytte om å sen cyklade jag till mamma för att ge djurena avmaskningsmedel å sen blev ja hämtad av Alex för vi skulle in till Kga och handla kläder till våra klasser vi ska ha :D Alex hittade allt hon behövde, det vill säga: Kjol, kavaj, strumpbyxor och ett par skor :D och jag hittade en kjol, ett linne, strumpbyxor och ett armband.. Ska handla en väst och en blus på måndag när Robert, Kim å ja ska in dit :D Vi kommer bli så snygga! Eller hur Alex? :D <3

Efter kga var det bara att åka hem och byta om till ridkläder för jag skulle nämligen rida Gala och se hur hon har förändrats :) Och jag lovar, det kändes redan i skritten :D Och galoppen var helt underbar! Ujujuj va fin hon har blivit den pållen :D

Senare nu så har jag suttit i telen kanske 40 minuter för jag har fixat alla produkter som jag behöver från Mary Kay :D Fixade både till mig å Alex för hon hade inte tid men det är lite problem med Alex kort, men jag hoppas det löser sig :/ Du måste ju också komma igång! :)
Så nu kommer beställningen förhoppningsvis i veckan, IIIIIHH! Det ska bli så spännande att se sakerna! xD haha!

Sen åkte Kim, jag å Jonas upp till Alex å överraskade henne ;) Och där satt vi ett bra tag och pratade :)
Åkte sen hem till sängen och sov ;)



Idag har det inte hänt mkt alls faktiskt.. Har tvättat väldigt mkt :) Så nu är det borta, skönt! Sen har jag läst lite i teoriboken och jag orkar bara ett 20-tal sidor å sen blir jag helt trött :( usch, det är jobbigt... skönt att det är sista teorilektionen nu på måndag :) För sen blir det till att plugga på datorn där å sen ska ja ju köra för första gången på körskolan på onsdag :D Spännande! Lite pirrigt börjar det bli faktiskt :D hehe!

Nu sitter jag här och har precis studerat klart när CHili har ömsat :) Gud va jobbigt det såg ut att vara :/ hon fick verkligen ta i och sen hade hon svårt att få tag i skinnet på tårna.. Men fin blev hon! :D <3

Nepp nu ska jag vila ögonen en stund tror ja ;)
Pusss


- Lovisa

Kommentarer
Postat av: Victoria

ni kommer säkert vara skitsnygga ni två :) folk kommer väl handla som tokar ;b hehe .. :)

2009-09-20 @ 14:09:34
URL: http://vixxxxi.blogg.se/
Postat av: Alex

Ja ujj va vi kommer bli snygga!!

Ja jävla kort sejjer ja bara...suck!

PUSS<3

2009-09-21 @ 13:17:12
Postat av: ämma

Tack gumman för att du tyckte det. :D Klart jag ska lära dig. :D Vi måste som sagt ses snart <3

ja det kommer säkerligen att släppa för mig och aegir men man får sig lite törnar i självförtroendet om man säger så ;)

2009-09-21 @ 23:22:05
URL: http://nikoba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0