7/10

En ny dag med nya möjligheter :)

Gick upp vid 8 idag för att ringa in till veterinären och beställa tid för vaccinering av Eros, men det tuta bara upptaget i typ en hel kvart så jag gick å la mig igen å vakna vid 11 när Madde ringde x) hehe! då gick jag upp, för man kan ju inte sova bort hela dagen heller.. Så jag prövade att ringa till kliniken igen å då svara dom :) så jag fick en tid imorron eftermiddag..
Gick upp iaf å duscha och åt frukost, å sen kom Madde och hämtade mig för vi skulle ut till Ann :)
Det gick skitbra idag verkligen, Neptun kunde till och med skritta när vi longerade honom :) hehe han har inte förstått det förut att man kan göra det tydligen :) haha! Å sen så satt Madde på honom medans jag ledde runt henne :D Ingen reaktion! Så han va verkligen duktig idag <3
Vid 11 imorron åker vi dit igen för vid 14.30 ska jag ju va hos veterinären med Eros, fick tid då :)

Och på fredag ska jag förhoppningsvis följa med Ämma till hennes pållar å rida :D Äntligen!! Vi har bestämt det för läänge sen men det har inte blivit nåt med det xD haha! men nu så! :D

Ne nu ska ja kolla på mina andra sidor å sen ska ja se på tv :)
Hade bäst för oss som gilar häst!
Pusss

- Lovisa

~ Neptun idag ~


Kommentarer
Postat av: Michelle

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-13 @ 21:44:40
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0