11/10

Nu har jag inte skrivit på hela helgen men jag har inte varit hemma :) Älskling å ja har varit i Mariedamm hos hans pappa å pysslat lite :) Helgen var verkligen mysig så inte helt fel faktiskt! ;D

9/10
Idag gick vi upp vid 8 å så bar det iväg mot Kumla vid 9 där Kim skulle jobba lite åt en kille så när vi blev färdiga där runt 12 så åkte vi till Kims morbröder Kent och Roger å hälsade på :) Sen ringde Ämma vid tre och sa att hon va på väg hemåt.. För jag skulle Äntligen följa med henne till stallet idag å rida! :D Haha! Vi har diskuterat det huur länge som helst å nu äntligen så blev det av :P Jag fick rida Storm, en isis och det är andra gången jag rider en sån :) Han kunde inte tölta men vad spelar det för roll? han var ju urmysig iaf ;D <3

~ Storm ~



Efter ridturen pysslade vi om hästarna lite och sen skjutsade Ämma mig till Lidl i Hallsberg där älskling väntade och sen bar det av hem till Willy och c/o :) Och jag trooor att vi kommer få en till familjemedlem snart ;) hehe.. Willy å dom har nämligen 2 kattungar där hemma å en av dom är vit med lite beiget i pälsen och långhårig :) och den tycker både Kim å ja om, så vi får se ;)

~ Kissebebisen ~


10/10
Idag har Kim, jag, Henka å Willy varit ute i sommarstugan å rivit tak, eller ja, inte jag men killarna har gjort det :)
Jag satt och gosade med Gizmo å så knöt jag snören i presenningarna :P hehe!
Och helt plötsligt ropar Kim -"Häftigt!"
Då har han hittat en liten fladdermus under taket :D värsta söt var den! och jag höll i den med handskar, så jag fick ta kort å sen la vi den inne i boden där det är mörkt så den fick va ifred :) söt!

Senare på kvällen så åkte vi en sväng till Monica och Håkan :) Och sen drog vi hem å spelade innebandy och pingis med några filurer :) Verkligen kul att lära känna nytt folk också :) hehe.. det blev att sova vid tolv, då räckte det för oss alla tror ja ;)

~ Fladdermusen ~




Idag har det inte hänt mkt.. Vi vaknade vid 10 å gjorde oss iordning för att åka hemåt.. Väl här hemma var det bara att hoppa in i duschen och äta nåt lite fort för Madde kom och hämtade mig vid ett så vi åkte in till Neptun :) och idag testade han väldigt mkt i longeringen, hehe! Men det får man väl ta ibland ;) buse..
Men Madde red väldigt mkt på honom idag :) Och mot slutet börja han finna sig i att han hade nån på ryggen för han såg avslappnad ut när de knallade ner mot stallet igen :) Ska dit imorron igen, så det blir häst av honom nån gång ;) hehe!
Och sen imorronkväll ska Alex å ja in till Örebro på MK möte :D Utbildning i Make-Up! Det kommer nog bli skitkul! :D Lära sig att veta hur man ska se ut till party å sånt där ;)


Ne, nu ska ja se på tv å sen soova :)
Hade bäst!
Pusss

- Lovisa

~ Neptun <3 ~



Kommentarer
Postat av: Åsa

om jag hade hittat den fladdermusen hade jag ramlat ner från taket DIREKT! :P

2009-10-12 @ 09:40:11
URL: http://asabostrom.blogg.se/
Postat av: Victoria

naaa, vilken jättesöt liten kisse :) hur mkt djur har ni egentligen? tkr jag läser om ödlor och ormar till vänster och höger, men lyckas aldrig riktigt fatta vilka som är era? är jag knäpp lr? :P hahaha .. kul med sminkmöte ;b då får du lägga ut bilder och visa vad snygga ni blev om ni nu får testa på varann :D

2009-10-12 @ 10:14:10
URL: http://vixxxxi.blogg.se/
Postat av: Victoria

hehe, okej, sniglar? :O lever dom i vatten? :D

2009-10-13 @ 12:42:09
URL: http://vixxxxi.blogg.se/
Postat av: Victoria

haha, oj, jag menade snäckor, men aja, haha, virrigt blev det :p menoj, det var inga dåliga snäckor, :P hoppas dom lever så länge då, så dom blir så stora :D

2009-10-13 @ 19:10:54
URL: http://vixxxxi.blogg.se/
Postat av: Cindy

Gud va roligt o lära er sminka osv:D Då får du ju komma hit o ha en kurs ju! :D

2009-10-13 @ 19:45:32
URL: http://cindyirvins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0