6/5

Gud va ja är slarvig på att skriva :/ hm.. får skärpa mig.. men ja tycker egentligen det är bättre för då får ni ju mer å läsa :D hihi! Här kommer det händelser från i veckan :)

4/5
Idag skulle egentligen jag ha åkt till skolan klockan 10.10 med bussen men 7.20 ringer Cindy och undrar va ja gör och då hade det blivit kaos med jobb.. så ja ringde Håkan och sa som det var och sen ringde ja Carolina å hon skulle sluta vid 11.30 så då va de ju ingen idé och åka till skolan, för vi skulle bara prata om hur det gick i kursen som vi håller på med nu så vi skulle ta det imorron ist :)
Så ja klädde på mig fort som satan, gav Chili mat och borsta sen tänderna, gjorde mig iordning och pussade en döing hejdå xD haha!! ja vart klar på fan 10 minuter :) hehe, bra va? Hann dock inte äta frukost men det skulle vi iaf göra vid 09.00 så det va lugnt :) Jag jobbade till typ 14.00 å efter det tog ja det lugnt :)

5/5
Fick skjuts in till skolan idag av älskling och där va ja till 13.00 för då tog ja bussen till Centralen å sen åkte ja hem med 13.45 bussen till degerförs :) Ja hoppade av hemma hos mamma för ja skulle hjälpa henne med ett par saker och sen åkte ja med henne å pappa in till Kga för de skulle köpa ny micro.. Då frågar ja på hemvägen om vi kunde hämta den andra de har (för vi skulle ha fått den).. Då säger pappa att vi får ta den som dom köpte :O Så nu har vi en alldeles ny micro :D gött! Senare följde ja med Alex till ridhuset för hon skulle hoppa Semlan :) Bilderna blir bara bättre och bättre nu tycker jag :D Sen fick ja pröva å rida och det gick ganska bra faktiskt :)
Sen efter det bar det av hemåt å vila :)

~ Alex & Sequel ~



~ Jag & Sequel ~





Har jobbat hela dan idag :) gött! Börja 07.30 och sluta vid 16.00 :) många timmar och mkt pengar för min del :) Ja blev hämtad av Alex å sen fick vi väldigt många ställen å städa.. men jävel va fort det gick! :O hjälp, så fort har det aldrig gått å jobba :D
Sen kom ja iaf hem så Kim å ja laga lasagnette :) det dög att skicka te röva xD hehe.. nedå.. Sen iaf så åkte vi å hämta resten av bordet som min morfar köpte till oss i förrgår påen loppis i Fjugesta :D Det är jättefint! Runt, med 4 stolar å sen en iläggningsskiva så vi kan göra det större om det skulle behövas :) Det fanns jättemkt saker där så snart bär det av dit igen ska ni se ;D
Och nu sitter ja här och ska säga gonatt för nu ska ja ta en huvudvärkstablett å sen gå å soova :) ska upp tidigt imorron.. usch :(

Men men gonatt allihop och sov gott, för det ska ja göra ;D

- Lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0