26/5

Igår hände det typ ingenting.. Älskling skjutsade in mig till skolan för ja skulle bara hämta ett par papper som gäller från och med nästa vecka.. shit alltså! Jag tar studenten nästa Fredag!! Herregud :D Men det är blandade känslor.. det kan ja ju säga :/ Det ska bli skönt att komma ifrån skolan men absolut inte kul att lämna klassen :( usch.. ja kommer va dyngledsen :'( Hoppas bara man kan hålla kontakten med alla!

Sen efter ja hade hämtat papprena så åkte vi till Marieberg och kolla efter ett skärp men ja hitta inget :/ Får åka till Karlskoga nån dag.. det är mitt sista hopp!
När vi kom hem la Kim å ja oss i solen å götta ;D Måste bli brun till studenten ju!



Idag har ja varre i skolan eftersom ja skulle göra klart min absolut sista rest :D så nu är den borta! Bara att ta det lugnt tills ja slutar nu ;D Gött!
Sen efter det så åkte ja hem, va hemma vid 11.00 å då åt ja å Älskling lite nudlar.. Förresten! Vi firar 2 år idag :D Grattis Älsklingen min <3 Vi har inte gjort nåt speciellt men endå ;)
Efter vi hade ätit så gick vi å la oss å ja ställde klockan på 12.30 för ja skulle till frissan 13.00 :) Så nu är ja nyfriserad! :D

Åkte sen hem till mamma å tvätta å diska :P så ja har gjort lite nytta idag ;D
Sen ja kom hem har ja suttit här :) Och nu ska ja käka popcorn :D

Hade gött allihopa!
Pussss

- Lovisa

~ Nyfriserad Lovisa ~



~ Bakifrån ~



Kommentarer
Postat av: Alex

SNYGGING!!

Åh, Grattis till er två då!=D



PUSS

2009-05-27 @ 20:50:34
Postat av: Cindy

Grattis på två års dagen!:)

Fan va bra de vart i håret! Jätte fint ju=)<3

2009-05-27 @ 21:37:02
Postat av: Älskling

Shit va vacker du är, älskar dig av hela mitt hjärta <3

2009-05-29 @ 12:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0