31/7

Hej allihopa :) det blev inget bloggande igår eftersom ja kom hem ganska sent å sen var ja supertrött :/ Jag följde med Cindy till hennes hoppträning hos Mariana i Askersund å det gick bra förutom den där regnstormen, eller vad man ska kalla den, kom över oss å vi inte såg ett skit på väg dit x) men det gav sig tillslut och solen kikade fram då och då :)
Ni var så duktiga Cindy :D <3 Bilder kommer på bdb nån dag ;)

Sen var ja ÄNTLIGEN och hämtade mina ridstövlar tidigare på dan å dom passa perfekt! :D jag är skitnöjd med dom :)



Idag jobbade jag till 15.00 å det gick väldigt bra :) vi blev färdiga med 2 lägenheter, så Päivi blev jätteglad :)
Efter det har jag bara slappat å kollat på tv.. ja är helt slut efter den här veckan :S det tar på en att städa kan ja säga er :) hehe men det lönar sig också! :D Fina siffror när man får lönen ;)

Imorrn hoppas ja på att Åsa å ja åker in till örebro och shoppar lite :) skulle va jättekul!

Men nu ska ja mysa med älskling ;)
Sov gott allihop!
Pusss

- Lovisa

Kommentarer
Postat av: Åsaaaa

Det sämsta är att det stänger 18 ikväll på Marieberg, å jag jobbar till 16..Det blir snabbhandlat isf tyvärr :P

2009-08-01 @ 06:27:34
URL: http://asabostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0