28/7

Gokväll mina vänner :) Det blev inget bloggande för mig igår för ja va helt slut.. städade ett helt hus, å nu idag städade vi 2 lägenheter, bra jobbat! :) Det blir så fint så!
Har inte hänt så mkt mer efter jobbet.. Har varit ute och gått med Eros en sväng eftersom jag stannade hemma när Kim åkte och tatuerade sig idag.. han åkte när jag kom hem efter jobbet å nu är han snart hemma :) Han blev helnöjd med tattoon ;) bra det.. ska bli spännande och se hur den blev :)

Och  jag måste bara berätta att mina stövlar är på väg nuu! :D IIIIIH!! Hoppas dom kommer imorron! ;) Längtar!
Ska duscha nu å sen sova eftersom ja ska upp halv 6 imorronbitti :) börjar lite tidigare så får vi mer gjort!

Men sov gott allihopa!
Natti natti!
Pusss

- Lovisa

Kommentarer
Postat av: Cindy

Halv 6??? du e ju inte klok:P

2009-07-29 @ 00:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0